دسته‌ها
آرشیو

عطرافشانی گلزار شهدای ساری به مناسبت آغاز هفته دولت  

آیین گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت در مازندران با حضور حسینی پور، استاندار مازندران، سردار مسلمی، فرمانده سپاه کربلا استان، مشاور و دستیار ویژه استاندار، معاونین و مشاوران استاندار، فرماندار و شهردار مرکز استان و مدیران دستگاه‌های اجرایی در گلزار شهدای ساری آغاز شد. ‎

عکاس( محسن هدایتی بنیادآباد) منبع: خزرنما

پیام تبریک استاندار مازندران به مناسبت آغاز هفته دولت

سیدمحمود حسینی پور، مقام عالی دولت در مازندران، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، الگوهای ماندگار خدمت بی منت، هفته دولت را به همه دولتمردان و کارکنان این قوه در استان مازندران تبریک گفت. ‎

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، متن پیام استاندار مازندران، بدین شرح می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

نام شهیدان رجایی و باهنر برای همیشه در صحیفه زرین خدمتگزاری به ملت ایران اسلامی بصورت الگویی جاودانه از دولتمردان انقلابی و مخلص ثبت و ضبط خواهد ماند. مردان بی ادعایی که به کرسی های منصب و مسند خدمت، آبرو و اعتبار بخشیدند و با شهادت خود در راه آرمان های انقلاب اسلامی، به مکتب و معیاری از تعهد، اخلاص و جانفشانی در مسیر باورهای الهی خویش تبدیل شدند.

دوم تا هشتم شهریور ماه به یاد شهدای گرانقدر دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر، “هفته دولت” نامگذاری شده است؛ تا هم یاد و خاطره و مقام والای پاکی و شرافت این شهیدان خدایی گرامی داشته شود و هم از تلاش و زحمات خالصانه همه کارگزاران دولت که در خط شهیدان رجایی و باهنر در حال خدمت رسانی به ملت عزیز ایران اسلامی هستند، قدردانی شود.

هفته دولت، هفته گزارش خدمت و تبیین دستاوردها و اقدامات نظام مقدس جمهوری اسلامی در بخش های مختلف است تا پیرو تاکیدات قافله سالار خرمند و فرزانه انقلاب، حضرت امام خامنه ای ( مدظله العالی )، ابعاد مختلف خدمات دولت برای مردم شفاف سازی شود و با آگاهی رسانی دستاوردهای نظام، دشمنان ایران اسلامی از نیرنگ ها و توطئه ها و هجمه های سنگین رسانه ای خود روز به روز ناامید تر شوند.

امروز؛ دولتی کسوت پرفضیلت خدمتگزاری مردم را به تن دارد که ” دولت مردم ” نام دارد و الگوهای دولت شهیدان رجایی و باهنر چون ساده زیستی، مردم داری و خدمت صادقانه را در میدان عمل دنبال می کند.

بر همه دولتمردان فرض است تا در قالب نگاه و عمل شهیدان والامقام دولت خاصه شهیدان رجایی و باهنر، نقش و رسالت خود را در خدمت به مردم عزیز و سربلند ایران اسلامی بازخوانی کنند و ابعاد مختلف خدمتگزاری را مورد تامل و بازاندیشی قرار دهند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت بویژه شهیدان رجایی و باهنر، فرا رسیدن هفته دولت و پیشاپیش روز کارمند را به همه دولتمردان و کارکنان مخلص، خدوم و متعهد، به ویژه کارگزاران و کارمندان دولت در استان مازندران تبریک می گویم و از همه عزیزان و کارکنان شاغل در قوه مجریه در استان مازندران خواستارم؛ تکریم مقام ارباب رجوع و ارایه شایسته ترین خدمات به مردم شریف مازندران در راستای آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی (ره) و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را در سرلوحه برنامه های اداری خود قرار دهند.

از خداوند قادر متعال برای همه خدمتگزاران صدیق به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، موفقیت، سربلندی و توفیق بیش از پیش خدمت به ملت ایران اسلامی و مردم ولایتمدار مازندران را خواستارم.

سیدمحمود حسینی پور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *