دسته‌ها
آرشیو

دیدار استاندار مازندران با نماینده ولی فقیه در استان

سید‌محمود حسینی‌پور استاندار مازندران به همراه معاونان استانداری و مدیران ارشد استان به‌مناسبت هفته دولت با آیت الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در استان مازندران دیدار و گفت‌وگو کرد.

عکاس(امیرعلی عبادی) منبع : خبرگزاری پانا

آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار با استاندار، معاونان و مدیران ارشد استان به‌مناسبت هفته دولت،  با گرامیداشت هفته دولت و یا و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: خدمات جهادی و انقلابی دولت سیزدهم قابل تقدیر است.

به گزارش فارس، وی افزود: وقتی عنوان نظام را جمهوری اسلامی انتخاب کردیم یعنی تمام فعالیت‌های ما باید با آیت دو قطب جمهوریت و مردم و در راستای نفع مردم و توسعه عمران و آبادانی و جلب رضایت و امید و حفظ ارزش‌ها و تقویت فرهنگ دینی باشد.

نماینده ولی فقیه در مازندران اضافه کرد: هر عملی که به نفع مردم نباشند و یا با ارزش‌های دینی ما همخوانی نداشته باشد مورد توجه نیست.

محمدی لائینی با تاکید بر اینکه فعالیت‌ها در راستای ترویج ارزش‌های دینی باشد، بیان کرد: ترویج فرهنگ غدیر گام موثری در راستای تقویت فرهنگ ولایی استان است؛ چراکه مازندران استان علویان است و سابقه درخشانی در زمینه پیوند با اهل بیت دارد.

وی اظهار کرد: در راستای سازندگی و عمران و آبادانی دو بعد ساختن و سازندگی و استفاده بهینه از فرصت‌ها و بعد دیگر جلوگیری از تخریب‌ها باید درنظر گرفته شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اعلام اینکه همیشه فعالیت‌های عمرانی به معنای سازندگی نیست، تصریح کرد: پسماند دارد بسیاری از فرصت‌های طبیعی، زیست‌محیطی و همچنین تجاوزها در حوزه انفال و منابع طبیعی را دارد از بین می‌برد.

محمدی لائینی به اشاره به وجود ۴هزار ساخت‌وساز غیرمجاز در دل طبیعت استان، افزود: اینها فرصت‌های طبیعی استان را از بین می‌برد، نه تنها باید جلوی ساخت و سازها را بگیریم بلکه با مسوولانی که یا همدست بودند و یا ترک فعل کردند و یا غفلت کردند باید پای حساب و کتاب بیایند.

وی با اعلام اینکه نباید اجازه دهیم محیط زیست ما تخریب شود، گفت: میانکاله، خلیج گرگان، تالاب تجن و امثال اینها را باید احیا کنیم قبل از اینکه به سرنوشت دریاچه ارومیه دچار شویم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه جلوگیری از تخریب‌ها خود بخشی از سازندگی است، اظهار کرد: امیدواریم استاندار و همکاران‌شان بتوانند رضایت مردم را جلب کنند و ادارات ما باید جهادی عمل کنند اگر اداری عمل کنیم به جایی نخواهیم رسید.

محمدی لائینی ادامه داد: باید ادارات در کوتاه‌ترین زمان به بهترین نحو پاسخگوی مراجعه‌کنندگان باشند و باید روند کند اداری اصلاح شود.

وی با اعلام اینکه بستر نهادها در تراز انقلاب اسلامی باشد، گفت: بخش زیادی از مردم از ادارات گلایه‌مند هستند انتظار داریم همه مدیران و کارکنان جهادی و انقلابی عمل کنند و وقت مردم گرفته نشود و هزینه زیادی به دوش مردم گذاشته نشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *