دسته‌ها
آرشیو ورزشی

شکست تیم فوتبال دریای کاسپین بابل مقابل خوزستان

در هفته دوم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور جام آزادگان تیم فوتبال دریای کاسپین بابل با مربیگری وحید بیاتلو مقابل استقلال خوزستان قرار گرفت که تیم استقلال خوزستان در ورزشگاه شهدای ورزشگاه هفت تیر بابل توانست با یک گل تیم کاسپین را شکست دهد.

عکاس(آبتین علی نیا) منبع: خزرنما

به گزارش “ورزش سه”، رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال ایران با انجام دو مسابقه همزمان آغاز و وارد هفته چهارم شد که در یکی از آنها، تیم دریای کاسپین بابل در ورزشگاه شهدای هفتم تیر به مصاف تیم استقلال خوزستان رفت.

شاگردان وحید بیاتلو که در سه مسابقه اخیرشان موفق به کسب پیروزی نشده و سه شکست داشتند، برای ثبت نخستین برد فصل تلاش می‌کردند و در سمت مقابل نیز استقلال خوزستان بعد از سه تساوی پیاپی به دنبال گرفتن سه امتیاز بود که توانست به این مهم در زمین حریف خود دست پیدا کند.

نیمه اول در شرایطی به پایان رسید که دو تیم یک موقعیت جدی روی دروازه هم به وجود آوردند ولی در زدن گل بدشانس بودند و در پایان ۴۵ دقیقه به تساوی بدون گل رضایت دادند.

شاگردان پورموسوی در شروع نیمه دوم نمایش بهتری داشتند و توانستند در دقیقه ۴۹ توسط علی وزیری‌پناه به گل اول مسابقه دست پیدا کنند، اما پس از آن دریای کاسپین بابل عملکرد بهتری ارائه داد و حملات زیادی با ارسال از جناحین و نفوذ به بین مدافعان استقلال خوزستان به وجود آورد ولی در زدن گل ناکام بود.

استقلال خوزستان در کنار اینکه توانست روند شکست‌ناپذیری خود را حفظ کند، به نخستین پیروزی فصل مقابل دریای کاسپین بابل با نتیجه یک بر صفر دست یافت و ۶ امتیازی شد، اما شاگردان بیاتلو بدون امتیاز ماندند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *