دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

سی و چهارمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید مازندران

سی و چهارمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان مازندران با حضور استاندار و مدیران ارشد استان در سالن غدیر ساری برگزار شد.

عکای(خلیل دردانه) منبع: خزرنما

استاندار مازندران رسیدن به رشد اقتصادی چهار درصدی را حاصل تلاش شبانه روزی کارگران دانست و گفت: در یکسال گذشته ۹۷ واحد تولیدی در مازندران احیاء و به چرخه تولید بازگشتند.

سیدمحمود حسینی پور در سی و چهارمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید در مازندران با اشاره به نقش موثر کارگران در پویایی اقتصادی در جامعه، اظهار کرد: توسعه مازندران نیازمند وجود نیروی انسانی خلاق و ماهر است.

وی با بیان اینکه در نظام اسلامی کارگران از جایگاه والایی برخوردارند، افزود: انقلاب اسلامی به جامعه کارگری عزت و کرامت بخشید و این قشر تاثیرگذار در خط مقدم تولید قرار دارند.

استاندار مازندران ۱۴ هزار شهید کارگری را موید این مطلب مهم و اساسی دانست که کارگران در انقلاب اسلامی به یک جایگاه تقدسی دست یافتند.

این مسئول، مشکلات اقتصادی راموجب به فراموشی رفتن مشکلات کارگران دانست و گفت: در روز کارگر تمام مسائل پیرامون مشکلات مربوط به جامعه کارگری مطرح می‌شود که در جای خود مهم است.

وی یادآور شد: در شورای عالی مسکن استان اعلام کردیم که هیچ کارگری در مازندران نباید فاقد مسکن باشد و حتی کارگرانی که در تامین آورده شخصی نیز با مشکل مواجه هستند باید راهکاری  اتخاذ شود تا این مشکل رفع شود.

حسینی پور بر حفظ کرامت انسانی کارگران در جامعه تاکید کرد و ادامه داد: تشکل های جامعه کارگری باید نسبت به انتخاب شرکت های بیمه‌گر حساسیت بیشتری داشته باشند تا این مشکلات به حداقل کاهش یابد.

استاندار مازندران افزود: به شدت مخالف قراردادهای یک‌ماه کارگری هستم چرا که این استان از نیروی انسانی هوشمندی برخوردار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *