دسته‌ها
آرشیو ساری

راهپیمایی مردم ساری در محکومیت ترور و آشوب

مردم ساری پس از نماز جمعه این شهرستان در محکومیت جنایت تروریستی حرم شاهچراغ شیراز راهپیمایی کردند.

عکاس(محمد خادمی) منبع: خبرگزاری فارس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، سید محمود حسینی پور در راهپیمایی مردم مرکز استان در محکومیت حمله تروریستی به حرم شاهچراغ (ع) با عنوان اینکه این نظام از بدو تاسیس که امام خمینی (ره) جمهوری اسلامی را بنیانگذاری کردند و در حال حاضرمقام معظم رهبری با پشتوانه مردم پرچم پرافتخار کشورمان را در دنیا به اهتزار در آوردند همواره با توطئه ها و اقدامات دشمنان روبرو بوده است، خاطرنشان کرد: مردم ما آگاه هستند و با هوشیاری مقابل دشمنان ایستادند لذا با پشتوانه همین مردم مقابل جریانات ضد انقلاب و کسانی که مخل امنیت مردم هستند خواهیم ایستاد چرا که طی روزهای اخیر دشمنان جمهوری اسلامی با کمک برخی فریب خوردگان داخلی توانستند اقدام به آشوبگری کنند .

وی ادامه داد: تمامی دستگاه های امنیتی و انتظامی تاکنون جهت آگاهی مردم از ماهیت پلید دشمن صبوری کردند و از امروز مردم با توجه به اقدام سخیفانه تروریست ها صفوف خودشان را از برخی جریانات جدا می کنند، هرچند مشکلاتی در حوزه اقتصادی داریم و نگاه ما این است که مشکلات معیشتی مردم را با سرعت حل نماییم.

حسینی پور افزود: اگر مقوله امنیت نباشد قطعا هیچ توسعه ای اتفاق نمی افتد لذا امنیت مردم برای ما اهمیت ویژه ای دارد و تکلیف عناصر همسو با جریان ضدانقلاب را با قاطعیت روشن خواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد امنیت مردم به مخاطره بیفتد .

نماینده عالی دولت در استان تصریح کرد : تمامی دستگاه های امنیتی و انتظامی آمادگی لازم را برای برخورد قاطع با جریان ضدانقلاب دارد و مردم پشتیبان دستگاه های امنیتی و انتظامی هستند و مسیر توسعه کشور و حل برخی مشکلات با ایجاد امنیت با سرعت بیشتر همچون گذشته استمرار پیدا خواهد کرد .

یک پاسخ به «راهپیمایی مردم ساری در محکومیت ترور و آشوب»

با توجه به انبوه جمعیت راهپیمایان در طول مسیر، متاسفانه عکس ها گویا نیست و فقط پایان مراسم و زمان خواندن بیانیه پایانی ثبت شده!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *