دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

راهپیمایی خانوادگی ۵هزار نفری “فریاد هزار سنگر” در آمل

جمعیت بیش از ۵ هزار نفری مردم آمل در راهپیمایی خانوادگی با عنوان ” فریادهزارسنگر” بار دیگر به دفاع از نظام اسلامی و ارکان و کیان آن پرداختند.

عکاس(دریافتی) منبع: خزرنما


خروش کم نظیر اقشار مختلف امت حزب الله و شهیدپرور دیار علویان شهر هزار سنگر آمل در محکومیت اغتشاشات و لبیک عاشقانه به ولایت فقیه ، پاسخ مردم این شهرستان به حوادث اخیر بود که به صورت خودجوش و مردمی از سوی هیات‌های مذهبی و اقشار مختلف جوانان این شهرستان برنامه ریزی و اجرایی شد.
خواندن سرود ملی جمهوری اسلامی ایران توسط راهپیمایان در راهپیمایی خانوادگی اعتراض به جنایات دشمنان و اغتشاشگران و بی حجاب ها از میدان قائم تا میدان 17 شهریور شهرستان آمل با حضور گسترده مردم آمل همراه بود.
راهپیمایان با شعارهای ای رهبر آزاده، آماده ایم آماده ایم
“ما پیرو علی و پیغمبریم حامی انقلاب و این رهبریم..⁦”

و… ام ابیها، اسوه ی زن هاست، در تجمع بزرگ فریاد هزار سنگر حاضر شدند.
حضور پرشور مردم همیشه در صحنه و شهید پرور شهرستان آمل که با همراهی حجت‌الاسلام یعقوبیان امام جمعه آمل، سید عباس حسینی فرماندار ویژه شهرستان آمل و سایر مسولان شهرستان آمل همراه بود، با وداع با شهید گمنام حاضر در مراسم همراه بود.
در پایان مراسم حجت الاسلام عنایت نژاد فرزند شهید در سخنانی مردمی بودن و هماهنگی های اقشار مختلف را از ویژگی های این مراسم عنوان کرد و گفت: فقط خواستیم همدلی مردم آمل و همراهی هزارسنگر را با نظام اسلامی بدون مشارکت دستگاه ها نشان دهیم و بگوییم در برابر اغتشاشات و توهین به نظام اسلامی سکوت نخواهیم کرد.
وی با بیان اینکه آمل همان شهر سال ۶۰ است که در برابر منافقان ایستادگی کرد و مردم این شهر از جان گذشتند، گفت: از مسولان می خواهیم در برابر این همراهی مردم، وحدت و همدلی را مدنظر قرار دهند و در کنار هم برای خدمت به مردم تلاش کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *