دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

دیدار صمیمی رئیس کل دادگستری مازندران با پاسداران و جانبازان در ساری

رئیس کل دادگستری استان مازندران، با حضور در فرماندهی قرارگاه منطقه غدیر و اداره کل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان مازندران فرا رسیدن روز پاسدار را به سردار شالیکار فرماندهی قرارگاه منطقه غدیر درشمال کشور ، سردار ملکی مدیر کل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان مازندران و کلیه سپاهیان استان تبریک گفت؛ همچنین در دیداری دیگر با حضور در مرکز توانبخشی جانبازان امام علی(ع) باتعدادی از جانبازان استان ملاقات و روز جانباز را به ایشان تبریک گفت.

عکاس(دریافتی) منبع:خزرنما

حجت السلام والمسمین اکبری را در این دیدارها، حجت الاسلام باقری رئیس محاکم عمومی وانقلاب مرکز استان و معاونین قضایی همراهی کردند.
به گزارش روابط عمومی دادگستری مازندران ،رئیس کل دادگستری استان در سخنانی به نقش و اهمیت سپاه به عنوان یکی از ارکان مهم انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهارداشت: نقش وچایگاه سپاه برکسی پوشیده نیست وچندان اهمیت دارد که امام راحل (ره) فرمودند “اگر سپاه نبود کشور نبود”،سپاه همواره درهمه صحنه ها و عرصه ها با از خود گذشتگی و رشادت بویژه در مسائل مهم داخلی و خارجی، ایفای نقش کرده است.
وی اهمیت ارتباط و تعامل سپاه با دستگاه قضایی را مورد توجه قرار داد وگفت: دستگاه قضایی با دل وجان درخدمت سپاه است ودرگرهگشایی ازبرخی مشکلات همکاری لازم را خواهد داشت چرا که نتیجه تعامل و همکاری سپاه و قوه قضائیه به تامین امنیت،اقتدار وآرامش مردم کمک خواهد کرد.
عالی ترین مقام قضایی استان تصریح کرد: سپاهیان درطول دوران دفاع مقدس و دردیگر عرصه ها از هیچ کمکی به حفظ انقلاب واسلام دریغ نکردند وما قدردان این رشادت ها هستیم.
رئیس کل دادگستری استان ومسئولان قضایی همچنین در مرکز توانبخشی جانبازان امام علی (ع) ساری حضور یافتند و با تعدادی ازجانبازان دوران دفاع مقدس دیدار وضمن تبریک روز جانباز از رشادت ها وفداکاری این جانبازان تقدیر کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *