دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

دیدار استاندار مازندران با اعضای تیم ملی کشتی جوانان در ایزدشهر

سید محمود حسینی پور در جمع ملی‌پوشان تیم ملی کشتی جوانان جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه مازندران در حوزه کشتی نیازمند دگرگونی اساسی است، افزود: باید برنامه ویژه برای کشتی استان طراحی شود زیر و کشتی ایران بدون نام مازندران معنا ندارد.

عکاس(دریافتی) منبع: خزرنما

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران حسینی پور با بیان اینکه بچه‌های مازندران پرچم ایران را در عرصه‌های بین المللی بالا برده اند، افزود: باید با توجه به کشتی چهره‌های نامدار ایران به ورزش کشور معرفی کرد. وی با اشاره به نقش کشتی در حوزه اخلاق اظهار داشت ورزشکاران کشتی نمادهای اخلاقی جامعه هستند.

وی با بیان اینکه کشتی ما با ادبیات اخلاقی و فرهنگی عجین شده است، افزود: شخصیت‌های برجسته نظیر تختی در کشتی وجود دارد و این نمادهای اخلاق باید معرفی شوند. استاندار مازندران با بیان اینکه کشتی با دیگر رشته‌های ورزشی تفاوت دارد افزود: در رشته کشتی قشرهای مختلف اعم از جوانان و بزرگسالان با حضور حضور دارند و ضرورت توجه به این رشته بیش از پیش احساس می‌شود.

وی با بیان اینکه کشتی باید جایگاه واقعی خود را پیدا کند، افزود: همه شهرستان‌ها باید به قطب تولید ورزشکاران برجسته تبدیل شوند. استاندار مازندران بیان کرد: مازندران به هیچ وجه نباید از مقام و جایگاه که در کشتی دارد عقب بماند از این رو کشتی استان باید به جایگاه والای خود دست یابد.

وی با بیان اینکه مازندران در عرصه‌های مختلف از جمله دفاع مقدس نقش ارزنده داشته است، گفت: لشکر ۲۵ کربلا خط‌شکن ترین لشکر در دوران دفاع مقدس بوده است و امیدواریم ورزشکاران بارها پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز در بیاورند.

حسینی پور کار ورزشکاران را سنگین و بزرگ توصیف کرد و گفت: ورزشکاران کشتی ایران در قلب مردم جای دارند و باید برای اهتزاز پرچم ایران تلاش کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *