دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

دومین جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم مازندران

دومین شورای پیشگیری از وقوع جرم مازندران در قرارگاه غدیر شمال کشور برگزار شد.

عکاس(دریافتی) منبع: خزرنما

*** مسلم محمدیاران مدیر کل حفاظت و اطلاعات سازمان قضایی نیروهای مسلح در دومین شورای پیشگیری از وقوع جرم مازندران، ضمن تاکید بر حفظ نیروها گفت : با توجه به پیشرفت فضای مجازی، مهمترین وظیفه فرماندهان، صیانت از نیروها و خانواده ها در این فضا می باشد چرا که نیروهای مسلح از حساسیت شغلی و ویژه ای برخوردار می باشند.

*** وی تاکید کرد: با توجه به ناشناس بودن عامل تخریب در فضای مجازی و تاثیر آن بر روح و روان فرد، فرماندهان باید با مطالبه گری جدی و هم چنین برگزاری دوره های پیشگیرانه و تبیین اثرات مخرب فضای مجازی و مجازات تعیین شده در قانون، از نیروها صیانت نمایند.

*** حجت الاسلام زارعی ، رئیس شورای پیشگیری از وقوع جرم مازندران گفت: توپخانه دشمن در فضای مجازی با برنامه ریزی وارد میدان شده و باید با استمرار فعالیت در قرار گاه رسانه ای فضای مجازی که از مصوبات شورای اول بود، از دشمن عقب نمانده و ترفندهایش را خنثی نماییم.

*** در ادامه ابراهیم حجازی دبیر پیشگیری از وقوع جرم مازندران ، سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا ، سردار شالیکار فرمانده قرارگاه غدیر شمال کشور، امیر ابوطالبی جانشین دانشگاه علوم دریایی، سردار مفخمی فرمانده انتظامی و دکتر ستاری مقام ارشد وزارت دفاع به اتفاق دیگر فرماندهان در خصوص اقدامات صورت گرفته در قرارگاه صیانتی فضای مجازی مطالبی را به صورت مفصل ارائه نمودند.

*** گفتنی است در انتها از زحمات شایسته فرماندهان قرارگاه غدیر شمال کشور و سپاه کربلا استان بدلیل همکاری با سازمان قضایی در زمینه پیشگیری از وقوع جرم تقدیر گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *