دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

حضور رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح مازندران در پادگان المهدی بابل

با حضور حجت الاسلام زارعی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح مازندران یک دوره کلاس حقوقی در جمع هزار نفر از سربازان پادگان آموزشی المهدی سپاه شهر بابل برگزار شد.

عکاس(دریافتی) منبع: خزرنما

حجت‌الاسلام والمسلمین «محمداسماعیل زارعی» رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح مازندران در جمع سربازان پادگان آموزشی المهدی سپاه شهرستان بابل ضمن ابراز خرسندی بابت حضور در جمع جوانان اظهار داشت: الحمدلله به برکت جمهوری اسلامی ایران، ما در تولید علم در رتبه اول تا دهم، صنعت کشاورزی و المپیاد‌های مهم و خلق دانش هسته‌ای اول تا هفتم، در ساخت هایپرسونیک رتبه اول تا سوم و دیگر موشک‌ها در رتبه تا دهم قرار داریم که این نشان از قدرت ایران و علت عصبانیت دشمنان و امیدواری دوستان ما در جهان است.

وی تاکید کرد: دشمن با شهادت سردارانی همچون «سید رضی موسوی» و مردم بی‌دفاع غزه، به خیال واهی خود پیروز شد در صورتی‌که این عملیات اکثر مردم جهان را با جبهه مقاومت همراه کرده و این اقدام وحشیانه نشان از بدبختی، درماندگی، دست و پا زدن دشمنان در روز‌های پایانی عمرشان دارد.

این مسئول ضمن تأکید بر تأثیر رفیق خوب در مسیر زندگی تصریح کرد: به شما جوانان توصیه می‌کنم در انتخاب رفیق و هم صحبت نهایت دقت را بکار بندید، دوست خوب باید انسان را از انحطاط جلوگیری و موجبات سعادتمندی فرد را پایه گذاری کند و مطمئن باشید بسیاری از جرائم با انتخاب رفیق خوب شکل نمی‌گیرد.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح مازندران ضمن اشاره به برخی از جرائم شایع که سربازان را در طول خدمت تهدید می‌کند، مجازات‌های پیش بینی شده قانونگذار را بیان و در پایان نیز پاسخ گوی سوالات حقوقی حاضران بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *