دسته‌ها
آرشیو خبری فرهنگی مازندران

جلسه شورای سیاست گذاری مهدویت مازندران باحضور آیت الله لائینی

جلسه شورای سیاستگذاری مهدویت استان در دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران برگزار شد.

عکاس(دریافتی) منبع: خزرنما

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: در دنیای امروز جز پناه به مهدی (عج) و مهدویت راه دیگری نیست، امام زمان (عج) کسی است که باید به او متوسل شده و به او پناه ببریم.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در جلسه شورای سیاستگذاری مهدویت استان ضمن تبریک سالروز شکل‌گیری خانواده حضرت فاطمه (س) و امام علی (علیه اسلام)، ترویج ازدواج و آسان کردن آن را یکی از بهترین راه‌های ترویج مهدویت دانست و اظهار کرد: از برگزاری جشن‌های کوچه خیابانی و فضاسازی‌های غدیری تا بسیاری از موارد دیگر به تبیین فلسفه ولایت کمک می‌کند.

وی افزود: اگر غدیر جان نیفتد قیام امام حسین (ع) نیز خیلی جان نمی‌گیرد، در حق غدیر باید خودمان را آماده برگزاری مراسم غدیری کنیم، در جریان و مسئله مهدویت اقدامات خوبی انجام شده اما نیاز به توجه بیشتر دارد چرا که مهدویت هم ظرفیت آموزشی، پژوهشی و هم ظرفیت فرهنگی بالایی دارد.

آیت الله محمدی لائینی گفت: در بحث مهدویت اگر فقط به بعد فرهنگی قضیه توجه کنیم یک حرکت احساسی است، اگر فقط به بعد آموزشی توجه کنیم موج آفرینی احساسی در فضای جامعه شکل نمی‌گیرد، از این رو لازم است در کنار آموزش و تعلیم به بعد فرهنگی آن توجه کنیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: ما با جریان مهدویت و فعالیت‌های مهدویت در مدارس، دانشگاه‌ها و غیره می‌توانیم با فتنه‌ها و حرکت‌های کور ضدفرهنگی به‌صورت غیرمستقیم و ریشه ای مقابله کنیم، بنابراین در بنیانگذاری شعباتی از این نهاد در مدارس و دانشگاه‌ها نباید غافل شده و غفلت کنیم.

امام جمعه ساری عنوان کرد: گروه‌هایی که با جریان مهدویت ضدیت دارند، در حقیقت مبارزه با اسلام ناب نامیده می‌شود، همه آنها مروج بی حجابی‌ها و بی بندوباری‌ها هستند، اینها قبل از جریان رضاخانی بنیانگذاران کشف حجاب‌ها هستند.

این مسئول تاکید کرد: در دنیای امروز جز پناه به مهدی و مهدویت راه دیگری نیست، امام زمان (عج) کسی است که باید به او متوسل شده و به او پناه ببریم با او می‌توانیم به جنگ جبهه ضد انقلاب اسلامی برویم، امروز کاری که به اسم آن حضرت باشد می‌تواند با همه تفکرات غلط و انحرافی مبارزه کرده و موفق باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *