دسته‌ها
آرشیو خبری ساری مازندران

جلسه شورای اداری شهرستان ساری به ریاست فرماندار

جلسه شورای اداری شهرستان ساری به ریاست نوبخت فرماندار مرکز مازندران و با حضور حجت الاسلام مهدوی سیرت امام جمعه شهر فرح آباد، سرهنگ حسن زاده فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ، ابراهیمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ، سردار رستمیان مسئول ستاد نمازجمعه شهرستان ساری، قبادی شهردار ساری، نیرین رئیس هیات نظارت شهرستان ساری، معاونین فرماندار، بخشداران، روسای شورای اسلامی در بخش ها و مدیران دستگاه های اجرایی و اعضای هیات اجرایی مرکز استان برگزار شد. ‎

عکاس(محسن هدایتی بنیادآباد) منبع: خزرنما

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری، محمدعلی نوبخت در جلسه شورای اداری شهرستان ساری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۱۲۰۰شهید شهرستان ساری و با بیان اینکه مساله غزه و فلسطین مساله یک تکه سرزمین و جغرافیا نیست بلکه مساله بشریت و انسانیت است و مردم مقاوم فلسطینی نشان دادند که در عملیات طوفان الاقصی زوال قطعی رژیم سفاک اسرائیل نزدیک‌تر شده است: امروز ایمان ما در معرض امتحان الهی است و ملت بزرگ ایران در آزمونی قرار گرفته که از آن سربلند بیرون آمده است چراکه فلسطین مهمترین و زنده‌ترین مسئله مشترک امت اسلامی است و اسرائیل نه یک کشور که یک پادگان تروریستی علیه ملت فلسطین و دیگر ملتهای مسلمان است.

رئیس مرکز حوزه انتخابیه شهرستان های ساری و میاندورود با بیان اینکه بدنبال برگزاری انتخاباتی اطمینان بخش و اعتماد آفرین هستیم و مشارکت، رقابت، امنیت و سلامتی که رهبری معظم فرمودند سرلوحه تمامی برنامه های ما در شهرستان ساری قراردارد گفت: باتوجه به آغاز ثبت نام نهایی کاندیداهای متقاضی دواطلبی مجلس شورای اسلامی از تاریخ ۲۷ مهرماه لغایت ۳ آبان ماه، تاکنون ۱۴ دواطلب در حوزه انتخابیه شهرستان های ساری و میاندورود در سامانه وزارت کشور ثبت نام کرده اند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه فلسطین، نمادِ فریاد و مقاومت امت اسلامی در مقابل سیاست‌های تفرقه‌انگیز و نظام های استبدادی است گفت: تداومِ اندیشهِ مقاومت در داخل سرزمین‌های فلسطین و تقویت خط جهاد و شهادت، باطل کننده توطئه های دشمنان است.

فرماندار مرکز استان در ادامه اظهار کرد:بنا داریم تا پایان سال فاز نخست دو پروژه پل تا پل(مسیر پل کابلی در انتهای بلوار داراب تا پل شهید نوری در منطقه ذغالچال) و پارک جنگلی سکوتپه(شهید نوبخت) را به سرانجام برسانیم و همچنین در ایام دهه فجر نیز پل فرح آباد (پل ارتباطی بخش رودپی شمالی شهرستان ساری با بخش گوهرباران شهرستان میاندورود) را افتتاح کنیم.

مقام عالی دولت در مرکز مازندران با بیان اینکه با پیگیری میدانی، بزودی بدنبال احداث شهرک گلخانه ای در شهرستان ساری هستیم گفت:سه عرصه از اراضی ملی به مساحت ۱۳، ۶ و ۵ هکتار در شهرستان شناسایی شده است که با پیگیری انجام مقدمات قانونی، رفع موانع و مشکلات، بدنبال احداث شهرک گلخانه ای در آن اراضی هستیم. 

وی در ادامه با بیان اینکه کشاورزی جایگاهی مهم در عرصه اقتصادی، تولید کالاهای اساسی، تامین امنیت غذایی و مدیریت صحیح مصرف آب دارد گفت:از ۱۱هزار تن صادرات نارنگی در استان، بیش از ۵ هزارتن (۴۵درصد)مربوط به شهرستان ساری می باشد.

محمدعلی نوبخت در ادامه اظهار کرد:جشنواره بین المللی زبان مادری(جشنواره و ورکشاپ بین المللی انجمن گرافیک خانه هنرمندان ساری) در حوزه های مختلف هنری در اواخر پاییز با همت خانه هنرمندان در شهرستان ساری برگزار خواهد شد.

رئیس شورای اداری شهرستان ساری با اشاره به اینکه اجرای قانون مولدسازی راه نجاتِ اتمام پروژه های نیمه تمام شهرستان ساری است گفت:در مولد سازی با شناسایی کامل اموال غیر منقول دولت در شهرستان و تعیین تکلیف آنها ظرف مدت حداکثر یک سال با استفاده از روش‌های مختلف از جمله؛ واگذاری و فروش اموال مازاد و مولدسازی با مشارکت بخش خصوصی بنا داریم با تزریق دارایی، بخشی از پروژه های نیمه تمام، بر زمین مانده و طولانی مدت در شهرستان ساری را به پایان برسانیم.

فرماندار شهرستان ساری در ادامه افزود: سیزدهم آبان تجربه گرانسنگ استکبار ستیزی است که ابهت پوشالی سردمداران جهانخوار و مستبد را به سُخره گرفت و دسیسه‌های ضد بشری آنان را نقش بر آب کرد افزود:فرزندانِ انقلاب در این روز با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا بار دیگر زیاده‌خواهی و دشمنی استکبار را به همگان ثابت کردند و توطئه‌های شوم آنان را بر ملا ساختند.

در پایان با حضور فرماندار مرکز استان از مسلمی مدیرعامل انجمن نابیانیان استان و خانم رستمیان از نوابغ علمی این انجمن و از خانم محمدی و آقای نبی بخش از ورزشکاران مدال آور در مسابقات جهانی و آسیایی شهرستان ساری تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *