دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

اعلام حمایت سازمان قضایی نیروهای مسلح مازندران از جبهه مقاومت

کارکنان سازمان قضایی نیروهای مسلح استان مازندران ، به مناسبت عملیات غرورآفرین طوفان الاقصی جوانان فلسطینی با تجمع در محوطه سازمان ، حمایت خود را از جوانان فلسطینی اعلام کردند.

عکاس(دریافتی) منبع: خزرنما

حجت الاسلام زارعی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح مازندران گفت : ۷۵ سال پیش، در بحبوحه قتل و تجاوز، یک رژیم جعلی حیات ننگین خود را با حمایت کامل در غرب آغاز کرد. هویت رژیم اسرائیل از ابتدای ایجاد نامشروع آن با نسل کشی و جنایات جنگی، علیه بشریت و سابقه شوم داشتن سلاح های کشتار جمعی همراه بوده است.

وی تاکید کرد: عملیات طوفان الاقصی اقدام مستقل خودجوش گروه‌های مقاومت و ملت فلسطین در دفاع از حقوق ذاتی خود بوده است. اقدامات فلسطین دفاع مشروع در برابر هفت دهه اشغال ظالمانه و جنایات وحشیانه رژیم نامشروع اسرائیل است. حمایت همه جانبه غرب و سکوت و انفعال جامعه جهانی برای فلسطینی‌ها چاره ای جز مقاومت و تکیه بر توان ذاتی خود برای پایان دادن به اشغالگری اسرائیل و جلوگیری از جنایات بین المللی بیشتر علیه فلسطینیان باقی نگذاشته است.به وعده ی الهی اسرائیل رفتنی است.

این مقام قضایی بیان نمود : کارکنان سازمان قضایی نیروهای مسلح استان نیز خود را در کنار نیروهای قدس می داند و هر لحظه که نیاز به حضور باشد بنده و همکارانم با جان و دل هم رکاب مردم فلسطین خواهیم شد .

گفتنی است در این مراسم ضمن پخش شربت و شرینی ، پرچم کشورهای اسرائیل و آمریکا آتش کشیده شد و رژه خودرویی همکاران در محوطه ی سازمان برگزار گردید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *