دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

 جلسه شورای اداری استان مازندران باحضور وزیر کشور

جلسه شورای اداری مازندران باحضور احمد وحیدی، وزیر کشور و سیدمحمود حسینی پور، استاندار مازندران،علی بابایی کارنامی و منصورعلی زارعی نمایندگان مردم ساری و میاندورود، محمدحسین قبادی و محمدعلی نوبخت شهردار و فرماندار ساری در سالن شماره یک استانداری برگزار شد.

عکاس(علی دادگر) منبع: خزرنما

احمد وحیدی وزیر کشور در جلسه شورای اداری استان مازندران در ساری با اظهار این که طرح های عمرانی، تولیدی و خدماتی مناسبی در هفته دولت امسال در مازندران افتتاح شد، گفت: ملت ایران به خدمت بیشتر و ارزشمند تر نیاز دارد.
وزیر کشور ، حاکم کردن نگاه سیستمی از طریق بکار گیری سامانه های الکترونیکی در ارایه خدمات را مهم توصیف کرد و ادامه داد: در الکترونیکی شدن خدمات دولت گزارش خلاف واقع از بین می رود.
احمد وحیدی با بیان این که ظرفیت مازندران با دریا، جنگل، کشاورزی و گردشگری و اقتصاد صنعتی بی نظیر است، بیان داشت: زنجیره ارزش در مازندران به تمام معنا ارزشمند و قابل اجراست و مسیر رشد مازندران در توسعه زنجیره ارزش است.
وحیدی اظهارداشت: زنجیره ارزش در مازندران در توسعه روابط کشورهای همسایه خزری نیز بسیار مهم است. صادرات محصولات کشاورزی مازندران اقتصاد این خطه را متحول می کند، باید شفافیت و استاندارد سازی را داشته باشیم.

وزیر کشور با بیان این که بازار روسیه ظرفیت بزرگی برای صادرات محصولات کشاورزی مازندران است، تصریح کرد: اکنون مازندران با پشتیبانی گسترش دیپلماسی دولت سیزدهم به درستی با کشورهای همسایه خزری وارد مذاکره شده است.

وی ادامه داد: توسعه و احیای اقتصاد دریا و حمل و نقل دریایی مازندران در خزر را به صورت جدی دنبال کنید، وزارت کشور تمام و کمال نیز حمایت می کند.

وزیر کشور با اشاره به این که مازندران از حیث توسعه بنادر و حمل و نقل دریایی بی نظیر است، بیان داشت: مازندران الگوی فعال شدن ظرفیت های توسعه ای در همه بخش های اقتصادی است و دولت سیزدهم به این مهم پی برده است.

وی با اظهار این که صنعت سبز در دنیا تعریف شده است و مازندران در این صنعت محدودیتی ندارد، افزود: دولت در توسعه صنایع تبدیلی کشاورزی مازندران حامی جدی است.
وزیر کشور: مشکلات فروش محصولات کشاورزان مازندران را به صورت جدی پیگیری می کنیم
وی ادامه داد: محیط زیست هم همکاری خوبی با توسعه صنعتگران در مازندران دارد اما رویکرد دولت سیزدهم توسعه همه جانبه است.
وزیر کشور گفت: برند سازی محصولات کشاورزی مازندران باید برای صادرات توجه شود.
وی با بیان این که بحث آب شرب و کشاورزی مازندران نیز مورد اهتمام دولت است و صد البته باید برنامه‌ریزی داشته باشیم، گفت: حوزه های اقتصادی مازندران به صورت ترکیبی بی نظیر است، وقتی علاقه کار در مازندران وجود دارد باید برنامه‌ریزی داشته باشیم.
وزیر کشور تصریح کرد: مشکل بیکاری و توسعه اقتصادی مازندران قابل حل است
وی با بیان این که باید به صادرات محصولات لبنی و طیور مازندران بیشتر توجه شود، ادامه داد: تولید مرغ و ذخیره ارزش طیور مازندران از اهمیت بالایی برخوردار است و نقش مازندران در تامین مرغ تهران نیز محوری است.

وحیدی، استفاده از ظرفیت توسعه گلخانه‌ای محصولات کشاورزی مازندران را نیز مهم دانست و گفت: باید به استاندارد سازی محصولات کشاورزی باغی مازندران با توسعه صنایع تبدیلی توجه کرد.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: پیمان های اقتصادی مازندران در استفاده از ظرفیت بازار اوراسیا که دولت سیزدهم آن را گسترش داده است باید بیشتر شود.
وی بر لزوم یکدستی و تعامل بین همه مسوولان و مردم مازندران تاکید کرد و گفت: کشاورز ما نباید احساس فقر کند، کشاورزان باید به سود منطقی فروش محصولات برسند.
وزیر کشور ادامه داد: کشاورزان با انگیزه و اطمینان خاطر و اعتماد بیشتر به دولت، کشاورزی کنند
وحیدی گفت: دولت درصدد ثبات اقتصادی است و بدانید ناامیدی حربه دشمن است و استکبار همواره به دنبال انفعال کردن مردم است.
وزیر کشور با اشاره به این که حرکت رو به جلوی نظام با همه فشارهای داخلی و خارجی مطلوب است، گفت: با ایران قوی پنجه در پنجه نمی توان انداخت باید با کشورمان کنار بیایند.
وی خطاب به مردم گفت: احساس قدرت ایران را جدی بگیرید، مردم بی نظیر ما عزتمتدانه در مسیر اهداف اسلام و رهبری هستند نباید خسته شویم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *