دسته‌ها
آرشیو خبری ساری فرهنگی مازندران

جشن “شکوه مادری” ویژه بانوان دستگاه های اجرایی شهرستان ساری

جشن “شکوه مادری “به مناسبت میلاد باسعادت حضرت زهرا (س) و هفته بزرگداشت مقام زن و مادر، به همت سازمان فرهنگی شهرداری ساری و باهمکاری فرمانداری و اداره ورزش و جوانان مرکز استان ویژه بانوان دستگاه های اجرایی شهرستان ساری برگزار شد.

عکاس(زینب ذبیحی) منبع: خزرنما

جشن بزرگ ((شکوه مادری)) به مناسبت میلاد باسعادت حضرت زهرا(س) و هفته بزرگداشت مقام زن و مادر، به همت سازمان فرهنگی شهرداری ساری ویژه بانوان دستگاه های اجرایی شهرستان ساری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری ساری،این مراسم با حضور محمدعلی نوبخت فرماندار مرکز استان، علی عاشقان رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر ساری،احسان مرادی فر رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری مرکز استان و عباد دلیری سرپرست اداره ورزش و جوانان استان و جمعی از بانوان شاغل دستگاه های اجرایی شهرستان ساری در سالن اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزار شد.

این ویژه برنامه با اجرای گروه دف نوازی، موسیقی سنتی و محلی،اجرای حرکات نمایشی گروه دختران نینجا و اجرای گروه سرود دختران گل نرگس همراه بود.

در بخشی از این مراسم سرکار خانم ملازاده، مادر شهید مدافع حرم، محمود رادمهر به ایراد سخنرانی با موضوع ویژگی ها و خصایص بارز حضرت زهرا(س)به عنوان الگو و نمونه زنان عالم پرادخت.

وی در ادامه به نقش و حضور پررنگ زنان و دختران در جنگ تحمیلی و دوران دفاع مقدس با الگو قرار دادن حضرت فاطمه (س) در احیای حق و دفاع از شرافت زن نیز اشاره کرد.

در ادامه نوبخت فرماندار مرکز استان نیز ضمن تبریک و تهنیت میلاد حضرت زهرا(س) و هفته زن و مادر به بانوان حاضر در مراسم، اقدام مجلس اروپا را نسبت به تحریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محکوم کرد.

نوبخت در ادامه به نقش زنان ونامگذاری این روز به عنوان روز زن و مادر،همچنین ویژگی های شخصیتی حضرت زهرا(س) به عنوان یک زن کامل و الگوی زنان مسلمان و نگاه و دیدگاه اسلام درباره زن مسلمان اشاره کرد.

در پایان نیز از مادران شهیدان مدافع حرم و امنیت، محمود رادمهر،سید جواد اسدی و مصطفی نوروزی و همچنین از بانوان و نخبگان برتر علمی، بانوان مدال آور رشته های ورزشی مختلف و بانوان سازمان های مردم نهاد در حوزه اجتماعی و فرهنگی و ورزشی با اهدای هدایایی تقدیر به عمل آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *