دسته‌ها
آرشیو فرهنگی

تشییع پیکر شهید “وجیه الله آذرنگ” در روستای کارمزد سوادکوه

پیکر مطهر «وجیه الله آذرنگ» از شهدای مدافع امنیت روی دست مردم شهرستان سوادکوه تشییع و در زادگاهش روستای کارمزد خاکسپاری شد.

عکاسان(حسن مقدسی) فارس و (علیرضا آریانژاد ) بلاغ مازندران و(احسان فضلی اصانلو) ایرنا

آیین تشییع پیکر مطهر شهید مدافع امنیت وجیه‌الله آذرنگ، از مقابل سپاه سوادکوه، در شهر زیرآب با حضور پرشور مردم مومن و شهیدپرور این شهر برگزار شد. خیابان‌ها و کوچه‌ها پر ‌از مردمی بودند که برای حضور در مراسم از قبل آماده شده بودند. این حضور پرشور نشان‌دهنده زنده بودن روح فرهنگ ایثار و شهادت به‌ویژه در جوانان است. پس از نواختن مارش نظامی، مردم ما با نواهای عاشورایی پیکر شهید را تا زادگاهش بدرقه کردند.

اهتزاز پرچم‌های یا حسین(ع) و یا ایوالفضل(ع) در میان جمعیت جلب توجه می‌کند. این حضور مردم در روز سرد پاییزی آبان ماه سال ۱۴۰۱ به دشمنان و کوردلان نظام این است که باید بدانند مردم ما به شهدایشان افتخار می‌کنند و برای تشییع شهدایشان بیش از گذشته مایه می‌گذارند.

دشمنان باید بدانند ملت ایران اجازه خدشه به امنیت کشور را نخواهند داد و هرگونه اقدام علیه امنیت کشور با پاسخ سخت مردم بابصیرت مواجه خواهد شد.

نماز میت بر پیکر این شهید به‌امامت آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی در محوطه ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه اقامه شد و سپس پیکر شهید در در روستای کارمزد، زادگاه شهید تدفین شد.

گفتنی است، شهید وجیه الله آذرنگ از رزمندگان لشکر ویژه عملیاتی ۲۵ کربلا بود که در راه پاسداری از مرز‌های کشور در شمال‌غرب به شهادت رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *