دسته‌ها
آرشیو خبری ساری مازندران

تجمع مردم ساری در حمایت از حمله موشکی سپاه به اسرائیل غاصب

همزمان با سراسر کشور، مردم شهرستان ساری باحضور آیت الله محمدی لائینی- نماینده ولی فقیه در مازندران،سرهنگ شریفی-فرمانده سپاه و نوبخت- فرماندار شهرستان و قبادی- شهردار مرکز استان در حمایت از حمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به به رژیم صهیونیستی و اجرای موفقیت آمیز و غرورآفرین عملیات«وعده صادق» در میدان شهدای شهر ساری تجمع کردند.

عکاس(محسن هدایتی بنیادآباد)منبع: خزرنما

مردم مرکز مازندران در تجمعی خوشحالی و حمایت خود را از بمباران موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع رژیم غاصب صهیونیستی که دیگر ابهتی ندارد، فریاد زدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، ۲۱ ماه رمضان امسال در ۱۳ فروردین ماه حوالی عصر بود که رژیم غاصب و خون‌خوار صهیونیستی ساختمان کنسولگری ایران در دمشق را هدف حمله هوایی قرار داد که بر اثر این حمله سرداران محمدرضا زاهدی و محمدهادی حاج رحیمی و پنج تن از همراهانشان به شهادت رسیدند، این خبر داغ بزرگی بر دل رهبر انقلاب، خانواده‌های شهدا و مردم کشورمان گذاشت.

پس از آن اعلام شد؛ چنین اقدامی  بی‌پاسخ نخواهد ماند، این پیام‌ها موجب تسلی خاطر مردم شد.

این وعده در حد حرف باقی نماند و در شامگاه یکشنبه ۲۶ فروردین ماه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک موشک ها و پهپادها مورد اصابت قرار داد.

ایران حملات موشکی و پهپادی گسترده ای را علیه اسرائیل انجام داد، موشک های سپاه، پایگاه‌های رامون، نواتیم، جولان و آراد را هدف قرار دادند.

درست دقایقی پس از آغاز حمله در حالی که موشک و پهپادها هنوز به مقصد نرسیدند خوشحالی شادی مردم داخل و خارج از کشور آغاز شد.

حالا مردم مرکز استان مازندران در تجمع غرورآفرین مردمی در حمایت از این عملیات یا همان وعده صادق در میدان شهدای ساری دور هم آمدند تا ضمن ابراز رضایت و خرسندی خود از زیر سوال رفتن ابهت رژیم صهیونیستی مراتب حمایت خود را از نیروها و رزمندگان سپاه اعلام کنند.

در این مراسم یاد شهدای حادثه تروریستی کنسولگری ایران در دمشق به‌وسیله حضاری که ایستادن را بر نشستن ترجیح دادند، با در دست داشتن تصاویری از آنان زنده شد.

مردم ضمن برافراشته کردن پرچم سه رنگ کشورمان مقتدرانه شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سر دادند.

2 دیدگاه دربارهٔ «تجمع مردم ساری در حمایت از حمله موشکی سپاه به اسرائیل غاصب»

🔷 قُلْ جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقًا
بگو؛ حق آمد و باطل نابود شد. همانا؛ باطل همواره نابودشدنى است.

به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای: وقتی به کنسولگری ما حمله میکنند، مثل اینکه به خاک ما حمله کرده‌اند؛ این عرف دنیا است. رژیم خبیث اشتباه کرد در این قضیّه؛ باید تنبیه بشود و تنبیه خواهد شد.
اکنون فصل جدیدی از حمکرانی ایران در منطقه و خاورمیانه آغاز شده است و ما شاهد برآورده شدن آرزویی چهل ساله هستیم و دنیا باید بفهمد که با یک قدرت بلامنازع چه از نظر نظامی و چه از نظر ژئواستراتژیک طرف است.
ان شاءالله؛ به فضل پروردگار و همت والای جوانان این مرز و بوم به رهبری مقام عظمای ولایت امام خامنه ای، پیروزی نزدیک لست.
اینجانب از حمله موشکی برادران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در پی حمله تلافی‌جویانه ایران به رژیم صهیونیستی غاصب حمایت می کنم.

# الله _ اکبر
# طوفان _ الاحرار
# انتقام _ سخت

💐💐💐💐💐

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *