دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

مراسم تجلیل از قهرمانان بازی های پارا آسیایی هانگژو در بهزیستی مازندران

مراسم تجلیل از قهرمانان و افتخار آفرینان چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی هانگژو با حضور سلیلی سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران، بریمانی مدیرکل بهزیستی استان، دلیری معاون امور ورزشی اداره کل ورزش وجوانان مازندران، معاونین و روسای ادارات بهزیستی استان در ساری برگزار شد.

عکاس(خلیل دردانه) منبع: خزرنما

مدیر کل بهزیستی مازندران در این مراسم گفت: راههای زیادی برای حضور فعال و نشان دادن خودباوری افراد دارای معلولیت در جامعه وجود دارد مانند حوزه های هنری، علمی و ورزشی که می توانند موجب تقویت حس خودباوری، اعتماد به نفس، استقلال و شهروندی در این عزیزان شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ دکتر فریبا بریمانی مدیرکل بهزیستی مازندران در آیین تجلیل از قهرمانان و افتخار آفرینان چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی هانگژو که در بهزیستی مازندران برگزار شد ضمن تبریک و تقدیر از تلاش و موفقیت درخشان کاروان فرزندان ایران، بویژه فرزندان غیور دیار علویان در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو ۲۰۲۲، گفت: زمانیکه بحث ورزش مطرح می شود بی درنگ کلمه سلامتی در ذهن نقش می بندد و ورزش نقش مهمی در ایجاد جامعه ای سالم و شاداب دارد. 

مدیر کل بهزیستی مازندران با اشاره به نقش مثبت نهاد خانواده بر موفقیت ورزشکاران توانمند دارای معلولیت، افزود: نقش خانواده ها در موفقیت فرزندان غیر قابل انکار است و ارتباط و حمایت های عاطفی و اجتماعی خانواده ها تاثیر بسزایی در خودکارآمدی و توانمندی ورزشکاران دارای معلولیت دارد.

وی ادامه داد: بسیاری از معلولیت ها در کشور ناشی از حوادث و سوانح می باشد و توانمندی و تداوم موفقیت ورزشکاران و مدال آوران دارای معلولیت، تلاش و حمایت مسوولین را می طلبد تا موجب ارتقای سطح ورزش در استان شود.

این مسوول ورزش را از جمله مناسب‌‍ترین روش‌ها برای ورود افراد دارای معلولیت به بطن جامعه برشمرد و خاطرنشان کرد: راههای زیادی برای حضور فعال و نشان دادن خودباوری افراد دارای معلولیت در جامعه وجود دارد مانند حوزه های هنری، علمی و ورزشی که می توانند موجب تقویت حس خودباوری، اعتماد به نفس، استقلال و شهروندی در این عزیزان شود.

وی با بیان اینکه این افراد با توجه به محدودیت جسمی، دست از تلاش برنداشته و مراحل ترقی را در زمینه ورزشی به سرعت می‌پیمایند، تصریح کرد: برگزاری این مراسم، گامی کوچک در راستای تجلیل از تلاش‌ها و افتخار آفرینی ورزشکاران دارای معلولیت استان است که موجب افزایش میزان علاقمندی و الگو پذیری سایر افرادی می شود که به خودباوری نرسیده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *