دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

تجلیل از پژوهشگران برتر مازندران در نشست تعامل انتظامی با دانشگاه ها

در راستای اجرایی سازی تدابیر و فرامین فرمانده معظم کل قوا درخصوص جهاد علمی و ماموریت گرا شدن دانشگاه ها در جهت کمک و تسریع حل مسائل بخش دفاع و امنیت، نشست گفتمان سازی و ارتقاء تعاملات با دانشگاه های سراسر کشور به صورت برخط با عنوان طرح جهاد علمی در فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با محوریت فرصت ها، قابلیت ها، راهکارها و انتظارات برگزار شد.

عکاس(دریافتی) منبع: خزرنما

نشست مذکور با حضور سردار رادان فرمانده کل انتظامی کشور، دکتر مهدی نژاد معاون عتف ستاد کل نیروهای مسلح و رؤسای دانشگاه ها و اعضای هیئت علمی همزمان در سراسر کشور به صورت برخط برگزار شد.

دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی مازندران در این راستا از اساتید، نخبگان، پژوهشگران و شرکت های دانش بنیان در این مراسم دعوت به عمل آورد.

در این جلسه دکتر سید مهدی خاکزادیان رئیس دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی مازندران به تشریح عملکرد دفتر تحقیقات پرداخت.

در ادامه این نشست سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان مازندران نیز با توجه به اهمیت موضوع پژوهش به تبیین اولیه طرح جهاد علمی پرداخت.

در حاشیه این نشست تفاهم نامه همکاری علمی و پژوهشی بین فرماندهی انتظامی استان مازندران و پارک علم و فناوری مازندران منعقد شد و در پایان از روسای دانشگاه های منتخب و پژوهشگران و محققین برتر استانی تقدیر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *