دسته‌ها
آرشیو خبری ساری فرهنگی مازندران

بیست و هشتمین یادواره شهدای بخش دودانگه ساری

بیست و هشتمین یادواره ۱۴۸شهید منطقه دودانگه ساری با سخنرانی بیژن نوباوه وطن نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

عکاس(ابراهیم فلاح) منبع: خزرنما

به منظور پاسداشت مقام ۱۴۸ شهید دفاع مقدس، سه شهید خوشنام تدفینی فریم شهر، شهدای سلامت و امنیت دودانگه ساری بیست و هشتمین آئین گرامیداشت یاد و خاطر شهدا با برنامه حاملان قرآن، تلاوت کلام الله مجید و سرود دختران نوجوان آغاز شد.

در برنامه شهدایی دو مداح اهل بیت علیه السلام (قربانیان و نبوی)اجرای مشترکی را به منصه ظهور رساندند.

بیژن نوباوه وطن نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در بیست و هشتمین یادواره ۱۴۸ شهید منطقه دودانگه ساری حضور گسترده مردم منطقه در این مراسم را تکریم ملت از خانواده های شهدا خواند و گفت: زنده نگه داشتن یاد شهدا تذکری برای همه مردم در یاد و راه خدا است.

نوباوه با اشاره به سوره ص در خصوص رانده شدن شیطان از بهشت افزود: شیطان به خدا عرضه میدارد به عزتت همه بندگانت را اغوا خواهم کرد، یکی را با پول و ثروت، یکی را با مقام و رتبه،یکی را با غرور و تکبر الا کسانی که بنده مخلص تو باشند.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه هزاران انسان در این سرا زندگی کرده واز دار دنیا رفته اند گفت: آنچه که همیشه زنده است شهیدانند و شهدا روسفیدان دو جهان هستند لذا زنده نگه داشتن یاد شهدا تذکری برای هدایت و چراغ راه آینده بشریت است که شهیدان در زمره خالصان قرار گرفتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *