دسته‌ها
آرشیو خبری ساری فرهنگی مازندران

بیستمین یادواره ۲۲۰ شهید بخش چهاردانگه ساری در روستای سادات محله

بیستمین یادواره ۲۲۰ شهید بخش چهاردانگه ساری باحضور آیت الله “محمدی لائینی” نماینده ولی فقیه در مازندران، ” مهرداد بذرپاش” وزیر راه و شهرسازی، “علی بابایی کارنامی” نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی، سید محمود حسینی پور استاندار مازندران و “محمدعلی نوبخت” فرماندار مرکز استان در روستای سادات محله برگزار شد.

عکاس(هدا کاشی پور و حامد خاندار) منبع: خزرنما

مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی با بیان این که تصمیمات خوب بندری با محوریت بندر امیرآباد مازندران و کاسپین گیلان گرفته شد و با سرمایه گذاری جدی در بخش بندری و ارتقاء تجهیزات در بندر امیرآباد و خطوط ریلی اتفاقات بزرگی رخ می دهد، گفت: عزم دولت برای بستن پرونده راه های خاکی روستایی است و اجرای آسفالت راه‌های روستایی باید انجام شود. ‎

در بیستمین یادواره ۲۲۰ شهید بخش چهاردانگه ساری افزود: برنامه بر این است واگذاری تعداد300 هزار قطعه زمین  روستایی برای ساخت خانه تا پایان امسال انجام شود.
وی همچنین از مرحله دوم واگذاری زمین به متقاضیان در قالب طرح جوانی جمعیت از هفته آینده خبر داد و گفت: واگذاری زمین برای ساخت مسکن از اولویت های کاری این دولت است.
وزیر راه و شهرسازی با بیان این که، فروپاشی احتکار زمین را در دستور کار داریم که به عنوان طرح های هادی در روستاها و محدوده های شهری لحاظ شده است، تصریح کرد: تا پایان دولت سیزدهم این محدوده ها اصلاح می شود تا فرصت برای ساخت مسکن فراهم شود.
بذرپاش ادامه ادامه داد : توسعه راههای روستایی و آسفالت آنها از دیگر برنامه های دولت سیزدهم است و وقتی که سخن از زندگی با کیفیت و حضور در روستاها می شود باید زیرساخت های لازم برای زندگی این هسته های مردمی را فراهم کنیم.
وی تاکید کرد: عزم دولت برای بستن پرونده راه های خاکی روستایی است و اجرای آسفالت راه‌های روستایی باید انجام شود.

وزیر راه و شهرسازی گفت که مازندران سرزمین فرصت های ترانزیتی است و در کنار فرصت های گردشگری و کشاورزی، زیرساخت حمل ونقلی این دیار باید تکمیل شود.

وی افزود: تصمیمات خوب بندری با محوریت بندر امیرآباد مازندران و کاسپین گیلان گرفته شد و با سرمایه گذاری جدی در بخش بندری و ارتقاء تجهیزات در بندر امیرآباد و خطوط ریلی اتفاقات بزرگی رخ می دهد.

بذرپاش ادامه داد: فرمایشات و سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر تکمیل کریدورهای شمال – جنوب است که اجرای آنها به اندازه درآمدهای نفتی و مالیاتی می تواند تولید ثروت کند.

به گفته بذرپاش عملیات اجرایی راه آهن حلبچه و خرمشهر آغاز شده است و تا ۲ سال آینده به بهره برداری می رسد تا فرصت برای زوار حرم امام حسین (ع) از طریق حمل و نقل ریلی انجام شود.

وی یکی از تلاش های دولت را تکمیل کریدورهای ریلی و جاده ای برشمرد، گفت: با وجود فشارها و تحریم هایی که بر نظام و کشور وجود دارد اما به پشتوانه، پشتیبانی و حضور ملت ایستادگی صورت گرفته است.

بذرپاش ادامه داد: رئیس جمهور با عزت در سازمان ملل قرآن را بالای دست گرفت و ملت ایران از سال ۵۷ تصمیم به استقلال گرفت که در این راه مشکلات در مسیر وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *