دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

بابلسر؛ مقصد بیست و سومین سفر شهرستانی استاندار مازندران 

سیدمحمود حسینی پور،استاندار مازندران در بیست و سومین سفر شهرستانی در راس هیاتی از مدیران استان به بابلسر سفر کرد. ‎ ‎

‎عکاس(دریافتی) منبع: خزرنما

استاندار مازندران، در سفر به شهرستان بابسر با حضور در گلزار شهدای امام زاده ابراهیم با آرمان های گلگون کفنان انقلاب اسلامی تجدید میثاق و به مقام شامخ شهیدان والامقام ادای احترام کرد.

افتتاح ساختمان کانون فرهنگی شهید موسوی بهنمیر، دیدار با اقشار مختلف مردم، حضور در نماز جمعه شهرستان بابلسر و نشست با دهیاران و شوراهای اسلامی در روستای فولادکلا از برنامه های سفر بیست و سوم استاندار به بابلسر بود.

بازدید از مجموعه کارخانه کسب و کار و جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید برای حل مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی این منطقه برنامه بعدی استاندار بود.

همه ظرفیت های شهرستانی باید برای توسعه بهره گیری شود 

سیدمحمود حسینی‌پور روز جمعه در جمع اقشار مختلف مردم بابلسر در سفر بیست و سوم شهرستانی به این شهرستان، افزود: روستاهای مازندران برای گردشگران داخلی و خارجی از جذابیت ممتازی برخوردار هستند که بابلسر هم از این ظرفیت کم نظیر بهره مند است.

وی، اظهار داشت: بابلسر به عنوان نگین گردشگری مازندران علاوه بر ساحل زیبا، روستاهای آن هم باید به مقصد گردشگری تبدیل شود.

استاندار مازندران با بیان این مطلب که گردشگری این شهر باید به صنعت تبدیل شود، ادامه داد: نخبگان دانشگاهی در دانشگاه مازندران برای تحقق این مهم کمک کار باشند.

حسینی‌پور با ذکر این نکته که در حال حاضر ۶۰ درصد ظرفیت بابلسر هنوز فعال نشده است، خاطرنشان کرد: با بهره مندی از همه قابلیت‌های شهرستان تمامی ظرفیت های مختلف بابلسر باید به اجرا در بیاید.

این مقام مسوول تصریح کرد: تولیدات کشاورزی بابلسر هم باید با نگاه گردشگری تولید شود و با بهره‌مندی از فناوری‌های نوین دانش بنیان محصولات کشاورزی در مدار تولید کیفی و صادرات قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *