دسته‌ها
آرشیو ساری فرهنگی مازندران

ایستگاه هنر انقلاب در ساری

هنرنمایی هنرمندان در گردهمایی مردمی جشن سالگرد پیروزی انقلاب، گرمابخش جمعه سرد ۲۲ بهمن مرکز مازندران شد.

عکاس(دریافتی) منبع: خزرنما


به گزارش روابط عمومی حوزه هنری مازندران، جشن سالگرد پیروزی انقلاب در روز ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ با هنر نمایی تنی چند از هنرمندان رشته های مختلف جلوه ای دیگر به این رویداد مردمی بخشید.
گفتنی است در این روز ایستگاه هنر انقلاب با طراحی و اجرا ی حوزه هنری مازندران در میدان امام خمینی ره شهر ساری مرکز استان، محل حضور خیل عظیمی از مردم بود.
اجرای آهنگ های شاد و فرح بخش ( پاپ)، سرود های مازندرانی و فارسی، مسابقه نقاشی کودک و نوجوان، نمایش عروسکهای اقوام و نمایشگاه کاریکاتور از جمله برنامه‌هایی بوده که با استقبال قابل توجه راهپیمایان همراه شد.
رییس حوزه هنری مازندران نیز با همراهی هنرمندان در ایستگاه هنر انقلاب، خاطر نشان کرد: وقت آن است که با زبان هنر به انتقال ارزشهای انقلاب پرداخت چراکه این شکل و شیوه بهترین و موثرترین ترین راه تبیین مفاهیم است.
مهدی معصومی گرجی با ابراز خرسندی و قدردانی از استقبال عمومی و توجه به کارهای هنری اجرا شده در میدان امام گفت: همانطور که مردم ما با درایت و بصیرت نسبت به همه موضوعات برخورد میکنند، فهم آنان از فعالیتهای فرهنگی هنری نیز کار هنرمندان را جهت تولید آثار عمیق، فاخر و تاثیر گذار سخت تر میکند و این وظیفه ی ما هست که نسبت به تولیدات خود دقت نظر بالایی داشته باشیم.
همچنین اعضای خانه عکاسان حوزه هنری نیز با حضور در شهرهای مختلف، ضمن همراهی مردم، به ثبت لحظه های ویژه و شکار سوژه های به یاد ماندنی ۲۲ بهمن مازندران پرداختند.
شایان ذکر است از جمله برنامه‌های حوزه هنری انقلاب اسلامی استان مازندران در ایام فجر انقلاب، برگزاری مسابقه عکس « برای کشورم ایران» است که در دو بخش آماتور ( موبایلی) و حرفه ای به بررسی آثار ثبت شده از رویدادهای مردمی دهه فجر بویژه روز ۲۲ بهمن و جشن انقلاب می پردازد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *