دسته‌ها
آرشیو ساری فرهنگی مازندران

ایستگاه‌های کودک و نوجوان در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن ساری

هم‌زمان در سراسر مازندران، ایستگاه‌های کودک و نوجوان در مسیر راهپیمایی 22 بهمن برپا شد.

عکاس(مجید برنتی) منبع: خزرنما


به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران، ایستگاه‌های فرهنگی و ادبی کمیته کودک و نوجوان ستاد گرامی داشت دهه فجر مازندران به صورت هم‌زمان با حضور مربیان و اعضای مراکز فرهنگی هنری با استقبال کودکان، نوجوانان، آحاد مردم و مسؤولان در سراسر استان مازندران برپا شد.

در این ایستگاه‌ها فعالیت‌های: نقاشی، نقش پرچم روی دست و صورت ، شعرخوانی، سرود، دکلمه، اهدای کتاب، بادکنک و پرچم و دیگر فعالیت‌ها انجام شد.

همچنین عروسک‌های غول پیکر کانون با حضوردر مسیر راهپیمایی و ایجاد نشاط و شادی برای بچه‌ها، با اهدای پرچم، تلاش کردند تا شور و هیجان این روز را برای بچه‌ها ماندگار کنند.

یکی دیگر از بخش‌های ویژه این برنامه که در ساری برگزار شد؛ ادای احترام نماینده کودک و نوجوان کانون پرورش فکری مازندران به فرماندهی انتظامی استان مازندران بود.

در این برنامه دو نفر از اعضای دختر و پسر کانون به نمایندگی از همسالان خود با اهدای کتاب، به صورت نمادین از خدمات و زحمات پلیس جان‌برکف نیروی انتظامی تقدیر کردند و هدیه خود را تقدیم سردار مرتضی میرزایی و دیگر پرسنل خدوم انتظامی و پلیس راهور داشتند.

گفتگوی خبرنگاران کودک و نوجوان از ائمه جمعه، مسؤولان و بچه‌ها با موضوع نقش کودکان و نوجوانان در تداوم راه انقلاب از دیگر بخش‌های جالب این ایستگاه فرهنگی هنری بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *