دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

امضای قرارداد ۱۵۲ میلیارد ریالی در رویداد تانا استان مازندران

در رویداد تانا استان مازندران قرارداد فناوری ۱۵۲ میلیارد ریالی به امضا رسید.

عکاس(دریافتی) منبع: خزرنما

رویداد تانا استان مازندران با هدف توسعه و ترویج نوآوری و فناوری در صنعت به منظور رفع نیاز های فناورانه استان مازندران توسط پارک علم و فناوری مازندران برگزار شد.

با توجه به چالش های موجود در استان، این رویداد در سه محور پسماند و محیط زیست، کشاورزی و صنایع وابسته و تجهیزات پیشرفته صنایع برگزار گردید.

نشست های تخصصی متعددی در خصوص راهکارهای حل مشکل برگزار شد که در این رویداد سه قرارداد و تفاهم همکاری میان گروه صنعتی آب بند بابل، شرکت گاز استان، شرکت صنعت سبز طبرستان و شرکت دانش بنیان سیستم های انرژی آمارد فردا به مبلغ ۱۵۲ میلیارد ریال به امضا طرفین رسید.

ابراهیم پور دبیر رویداد تانا استان مازندران اظهار کرد: بدون تردید شرکت های دانش بنیان در بسیاری از موارد می توانند گره گشای مشکلات بخش صنایع کشور باشند و در صورت بسترسازی برای ارتباط شرکت های فناور و دانش بنیان و صنایع می توان به دستاوردهای خوبی رسید.

وی با بیان اینکه نشست های تخصصی تجاری میان شرکت های دانش بنیان و برخی شهرداری های استان برگزار شد، گفت: به منظور تامین مالی اجرای پروژه، صندوق ملی محیط زیست هم در این رویداد برای پروژه های که به کاهش آلاینده های محیط زیستی جلوگیری از تخریب، حفاظت از منابع طبیعی و احیا و بهره برداری پایدار از منابع پایه و محیط زیست و تنوع زیستی باشد، تامین مالی خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *