دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

افتتاح پروژه های قرارگاه محرومیت زدایی سپاه کربلا در ساری و بهشهر

در آستانه سال نو ، پروژه های قرارگاه محرومیت زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا در مناطق دوردست و کم برخوردار بخش چهاردانگه شهرستان ساری و بخش هزارجریب شهرستان بهشهر افتتاح شد.

عکاس(دریافتی) منبع: خزرنما

در آئینی از پروژه های خطوط انتقال آب کشاورزی روستاهای ایول ، کردمیر و اراء و نیز شبکه فاضلاب روستای برد از مناطق دوردست و کم برخوردار بخش چهاردانگه ساری بهره برداری به عمل آمد.

گفتنی است که این پروژه های خدمت رسانی به همت قرارگاه محرومیت زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا با مشارکت و همدلی مردم و کشاورزان این روستاها و با نظارت مرکز خدمات جهاد کشاورزی این بخش در طی دو ماه به ارزش۱۲ میلیارد ریال تکمیل و به بهره برداری رسیده است.

سرهنگ پاسدار سلیمان نژاد ” جانشین فرماندهی قرارگاه محرومیت زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا ” در حاشیه افتتاح این پروژه با اشاره به اینکه با همت و مشارکت مردم و همیاری و همکاری دستگاه های اجرایی منطقه شاهد تکمیل و بهره برداری از ۴ طرح خدمت رسانی و محرومیت زدایی در این منطقه هستیم ، خاطرنشان کرد : ۳ پروژه خط انتقال آب کشاورزی در روستاهای اراء ، ایول و کردمیر تکمیل و تقدیم مردم و کشاورزان خوب منطقه شد و یک پروژه اصلاح شبکه فاضلاب روستایی بود که در منطقه برد انجام شد.

سلیمان نژاد با بیان اینکه فازهای بعدی پروژه های محرومیت زدایی را در راستای رفع محرومیت ها در مناطق هدف تعریف ، برنامه ریزی و اجرایی خواهیم کرد ، افزود: همه این کار ها به لطف خدا و با همت و مشارکت مردم و با کمک سپاه و دستگاه های اجرایی نظام مقدس جمهوری اسلامی تکمیل و به بهره برداری رسید.

همچنین در حاشیه این افتتاحیه نیز دیدار با مادر شهید “علی عمران باقری ” روستای کردمیر و کاشت‌نهال در این‌روستا توسط قرارگاه صورت‌گرفت

همچنین از تعدادی پروژه های خدمت رسانی شامل بهسازی و شن ریزی راه روستایی پچیم از منطقه هزارجریب بهشهر به طول ۲۴۰۰ متر ، احداث مخزن بتنی ذخیره پمپاژ آب شرب، خط انتقال و نصب ترانس برق ایستگاه روستای کوادره و خط انتقال آب شرب روستای ولو و منبع ذخیره آب ۵ هزار لیتری روستای عیدین جمعا به ارزش ۱۵ میلیارد ریال در بخش هزارجریب شهرستان بهشهر اجرا و به بهره برداری رسیده است.

این پروژه ها به همت قرارگاه محرومیت زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا و با مشارکت بنیاد علوی ، اداره آب و فاضلاب بهشهر، اداره راه شهرستان بهشهر و دست‌اندرکاران و اهالی پرتلاش این روستاها تکمیل، افتتاح و تقدیم مردم ولایت‌مدار منطقه شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *