دسته‌ها
آرشیو خبری ساری فرهنگی مازندران

افتتاح نمایشگاه کتاب، قرآن و محصولات فرهنگی مازندران در ساری

بزرگترین نمایشگاه کتاب، قرآن و محصولات فرهنگی استان صبح امروز با حضور استاندار مازندران، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، رئیس حوزه هنری مازندران، مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و دیگر مقامات در سالن سلمان هراتی ارشاد مازندران گشایش یافت.

عکاسان(فرشید سگار) بلاغ مازندران -(ابراهیم فلاح) آوای خزر

بیش از چهار هزار عنوان کتاب در این نمایشگاه عرضه شده است و  ۴۳ نمایندگی انتشارات کشوری در این نمایشگاه به عرضه و نمایش تولیدات و دستاوردها پرداختند همچنین  ۱۳ انتشارات استانی نیز دارای غرفه‌هایی برای عرضه محصولات هستند.

نمایشگاه بزرگ کتاب، قرآن و محصولات فرهنگی استان مازندران با حضور استاندار در سالن نمایشگاهی مجتمع فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران افتتاح شد. این نمایشگاه از ۲۷ تا ۳۱ فروردین ماه سال جاری به مدت 5 روز با اجرای برنامه‌های متعدد فرهنگی و قرآنی در دو نوبت صبح (از ساعت ۱۰ تا ۱۴) و عصر (از ۱۶ تا ۲۱ ) برای بازدید علاقه‌مندان دائر می‌باشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، نمایشگاه بزرگ کتاب، قرآن و محصولات فرهنگی استان مازندران با حضور استاندار در سالن نمایشگاهی مجتمع فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران افتتاح شد. 

نمایشگاه کتاب، قرآن و محصولات فرهنگی از صبح امروز – یکشنبه 27 فروردین 1402 – با حضور سیدمحمود حسینی پور استاندار مازندران، حسین جوادی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و دیگر مسئولان و مدیران استانی در ساری افتتاح شد. 

این نمایشگاه از ۲۷ تا ۳۱ فروردین ماه سال جاری به مدت 5 روز با اجرای برنامه‌های متعدد فرهنگی و قرآنی در دو نوبت صبح (از ساعت ۱۰ تا ۱۴) و عصر (از ۱۶ تا ۲۱ ) برای بازدید علاقه‌مندان دائر می‌باشد. 

بر اساس اعلام مسئولان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران بیش از چهارهزار عنوان کتاب در این نمایشگاه عرضه شده است. 

رونمایی از 20 عنوان کتاب بومی در این نمایشگاه یکی از برنامه‌های جنبی تعریف شده در این نمایشگاه خواهد بود. 

از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده در این نمایشگاه، تجلیل از فعالان و ناشران کتاب، برگزاری چهار کارگاه تخصصی تولید محتوا، ویراستاری، جشنواره قرآنی بهار در بهار، مسابقه فرهنگی مصباح‌الهدی، برگزاری جشن گنجینه‌های آسمانی و برپایی غرفه عفاف و حجاب اعلام شده است. 

استاندار مازندران پس از حضور و بازدید از نمایشگاه، با تعدادی از غرفه داران، فعالان فرهنگی و خبرنگاران گفت و گو کرد. 

در این نمایشگاه که با استقبال فعالان فرهنگی، هنری و رسانه‌ای مواجه شد، تعدادی از ناشران، موسسات فرهنگی و قرآنی و دستگاه‌های فرهنگی در قالب ۴۰ غرفه‌ محصولات خود را عرضه می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *