دسته‌ها
آرشیو خبری گردشگری مازندران

افتتاح نمایشگاه ظرفیت‌های مازندران در هتل میزبان بابلسر

همزمان با رویداد ملی گردشگری مازندران در بابلسر ،نمایشگاه ظرفیت‌های استان در هتل میزبان بابلسر نیز افتتاح شد.

عکاس(محسن هدایتی بنیادآباد) منبع: خزرنما

 گردشگران خارجی حاضر در رویداد ملی گردشگری مازندران بعد از افتتاح نمایشگاه ظرفیت‌های استان در بابلسر برای بازدید از غرفه ها به صف شدند.

نمایشگاه ظرفیت‌های مازندران در ۳۴ غرفه برپا شد شامل هنرهای چوبی، میناکاری، مصنوعات چوبی، گل و گیاه، میناکاری و لباس‌های سنتی به مدت سه روز است.

به گزارش ایرنا، رویداد ملی گردشگری مازندران به همراه نمایشگاه صنایع دستی و کارگروه های تخصصصی و آموزشی با محوریت روسیه و کشورهای حوزه دریای خزر و با اعلام رسمی حذف روادید گردشگری بین ایران و روسیه امروز چهارشنبه در بابلسر آغاز شد.

محورهای همایش بین‌المللی گردشگری مازندران با موضوع همایش گردشگری سلامت، گردشگری روستایی و بوم گردی، فرصت سرمایه‌گذاری، صنایع دستی فاخر، گردشگری فرهنگی و تاریخی، گردشگری خلاق و ماجراجویانه و گردشگری کشاورزی قابلیت طبیعت گردی با محوریت روسیه و کشورهای حوزه cis همراه با نمایشگاه صنایع دستی و پنل تخصصی از پنجم تا هشتم مهر ماه در هتل میزبان بابلسر برگزار می شود.

“کشورهای حوزه cis یا جامعه کشورهای مستقل مشترک المنافع که در سال ۱۹۹۱ تاسیس شد، اتحادیه ای است که از جنبه های قوانین داخلی و بین المللی جانشین اتحاد جماهیر شوروی سابق شده است و سه کشور روسیه، اوکراین و روسیه سفید آن را بنیاد نهاده اند سپس کشورهای آذربایجان، ارمنستان، ازبکستان، ترکمنستان، تاجیکستان، قرقیزستان، قزاقستان و مولداوی و گرجستان به عضویت آن درآمده اند.

این کشورها، بازار طبیعی ایران برای طراحی راهبرد توسعه و صادرات محسوب می شوند، از این رو مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، رونق تجارت، ترانزیت، تولید و صادرات به این کشورها را از اهداف راهبردی و تعیین کننده خود می دانند. “

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *