دسته‌ها
آرشیو خبری ساری مازندران

اجتماع سراسری جوانان گام دوم انقلاب در ساری

به مناسبت هفته دفاع مقدس، اجتماع بزرگ و سراسری جوانان نقش آفرین گام دوم انقلاب اسلامی با حضور پرشور آحاد جوانان و نوجوانان مازندرانی و نیز سردار معروفی ” معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین ” و سردار مسلمی ” فرمانده سپاه کربلا ” در مسجد علی این موسی الرضا(ع) بوستان ولایت شهرستان ساری برگزار شد.

عکاس(خلیل دردانه) منبع: خزرنما

به مناسبت هفته دفاع مقدس، اجتماع بزرگ و سراسری جوانان نقش آفرین گام دوم انقلاب اسلامی با حضور پرشور آحاد جوانان و نوجوانان مازندرانی و نیز سردار «معروفی» معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین و سردار «مسلمی» فرمانده سپاه کربلا امروز در مسجد بوستان ولایت شهرستان ساری برگزار شد.

سردار معروفی در این همایش با اشاره به تبیین دو موضوع جنگیدن و دفاع گفت: بر اساس آموزه دین اسلام، ما هیچ گاه آغاز گر جنگ نبوده بلکه در مقابل هجوم وحشیانه صدام با همکاری همه اشرار عالم با دست خالی از حیثیت، ناموس، میهن و هویت اسلامی و انسانی دفاع کردیم.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه افتخار ما این است که در طول هشت سال دفاع مقدس، عاشورا و کربلا را تکرار کردیم، افزود: باید تمامی عملیات‌های دفاع مقدس را بویژه کربلای پنج را مقتل نویسی کنیم.

سردار معروفی با تصریح بر اینکه منطق حاکم بر دفاع مقدس مبتنی بر منطق و مکتب سیدالشهدا است، ادامه داد: هشت سال دفاع مقدس تکرار هشت سال ماجرای کربلا و عاشورا بود.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: جنگ ما، جنگ تن به تن یا ادوات با ادوات نبود، جنگ تن با ادوات دشمن بود و اینگونه ایستادگی ۸ ساله جهان را وادار به پذیرش قطعنامه کرد.

سردار معروفی مقاومت را عامل پیروزی و عزت ایران دانست و با اشاره به فرامین، ولی امر زمان مبنی بر رسیدن به قله افزود: ما با تدبیر، اراده، مقاومت و ایستادگی به قله خواهیم رسید.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین وحدت حول ولایت را عامل دیگر و رمز اصلی پیروزی در دفاع مقدس برشمرد و ادامه داد: مدیران برای موفقیت در امور اجرایی درس دفاع مقدس را بنگرند.

سردار معروفی در ادامه سخنان خود ایمن سازی کشور را فوق العاده هوشمند دانست و تاکید کرد: موشک‌های نقطه زن، هوشمند و پهپاد‌هایی که در کشور تولید شده ایمن سازی را دوچندان کرده است و در صورت حماقت دشمن در هر فضا و محیط سرنگون شده و شکست خواهد خورد.

وی ولایت باوری رزمندگان در جبهه و تطبیق خود با امام را عامل عزت و ماندگاری یاد کرد و گفت: ولایت باوری مدارج بالای ولایت پذیری و ولایتمداری عملی است.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین در بخش دیگری از سخنان خود، با بیان اینکه امروز همه راه‌های نفوذ هوا و فضا، دریا و زمین بر دشمن با تجهیزات هوشمند بسته شده است خاطرنشان کرد: بازدارندگی امروز را مدیون خون شهدا و مقاومت رزمندگان به خصوص سپاه کربلا مازندران هستیم.

سردار معروفی به اهمیت توجه امروز جوانان گام دوم انقلاب اسلامی اشاره کرد و ادامه داد:‌شهدا و جانبازان عزت، شرف و بزرگی برای ملت و انقلاب اسلامی خلق کردند.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با تصریح بر اینکه از یک دهه گذشته دشمن شبهات زیادی را نسبت به انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بوجود آورده است، اضافه کرد: اولین دلیل رد این شبهات این است که در ابتدای انقلاب وزارت جنگ به وزارت دفاع تبدیل شده است، ما در هشت سال جنگ تحمیلی فقط دفاع کردیم، جنگ نابرابری که یک تنه مقابل جهانخواران با دست خالی مقاومت و ایستادگی کردیم.

سردار معروفی جوانان امروز را وارث دفاع مقدسی معرفی کرد که جنگ تن با تانک بوده است.

وی و ادامه داد: جوانان گام اول انقلاب در هشت سال جنگ تحمیلی در کوره آتش از حیثیت ملت ایران دفاع کردند.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین به حکمت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که ما ملت امام حسین (ع) و ملت شهید هستیم اشاره کرد و گفت: دختران و خواهران گام دوم انقلاب توجه داشته باشند، توجه به ناموس و ناموس پرستی منطق انقلاب اسلامی است.

سردار معروفی با بیان این که همانند حاج قاسم باید اطاعت پذیری را از ولایت فقیه بیش از پیش عملیاتی کنیم، متذکر شد: همه باید معرفت و نقطه ذوب با ولایت باوری را از حاج قاسم سلیمانی یاد بگیریم.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: اگرچه تاکنون همه تلاش دشمن علیه جوانان با هدف دور کردن به اعتقادات دینی، مذهبی و اسلامی خنثی شده، اما دشمن در صدد است تا فضای حقیقی را در بستر فضای مجازی تغییر بدهد.

سردار معروفی با تاکید بر اینکه دشمن جنگ نرم، عملیات روانی، ارادی و شناختی را محور کار خود قرار داده است افزود:دشمنان تلاش دارند براراده، ارادت ما تاثیر بگذارند.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه جوانان گام دوم انقلاب باید در فضای مجازی علیه دشمنان با تحلیل محتوا صحیح و امام شناسی آفند کنند، گفت: جوانان بدانید راه‌های مختلف دشمنی علیه ملت ایران شکست خورده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *