دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

اجتماع خادمیاران و یاوران رضوی مازندران در سالن هلال احمر ساری 

اجتماع بزرگ خادمیاران و یاوران رضوی استان مازندران با حضور حجت‌الاسلام احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی، جانشین سپاه کربلا، مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان، مسئولان و خادمیاران رضوی در سالن هلال احمر ساری برگزار شد.

عکاس(خلیل دردانه) منبع: خزرنما

گفتنی است، تولیت آستان قدس رضوی در بدو ورود به استان مازندران با همراهی استاندار مازندران و مسئولان استانی در گلزار شهدای مرکز استان حضور یافتند و ضمن قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

ارائه خدمات اجتماعی باید در تراز آستان قدس باشد

حجت‌الاسلام احمد مروی در اجتماع بزرگ خادمیاران و یاوران رضوی مازندران در سالن هلال احمر ساری اظهار کرد: یکی از سیره تمام انبیا و اولیا خدمت به مردم از موضع کرامت است.

وی با اشاره به اینکه مازندران مهد شیعه و خاستگاه حکومت علوی است، تصریح کرد: مردم دیار علویان از همان ابتدا خاندان اهل بیت(ع) را با گرمی پذیرفتند.

تولیت آستان قدس رضوی افزود: امام رضا(ع) واسطه رضایت و خشنودی خداوند از بندگانش است، اگر می‌‌خواهیم خوشنودی و رضایت پروردگار را جلب کنیم، رضایت امام رضا(ع) را باید جلب کنیم.

حجت‌الاسلام مروی گفت: یکی از خیرات بزرگ، خدمت به خلق خدا و گره‌گشایی از مشکلات مردم است که در قالب طرح خادمیاری جلوه‌های آن را می‌بینیم.

وی تصریح کرد: احساسات پاک علاقه‌مندان به خدمت در بارگاه مطهر رضوی قابل تعظیم و تکریم است، همه آرزومندان به خادمی امام رضا(ع) برای ما قابل تعظیم و تکریم هستند. ما قدر این‌ها را می‌دانیم و قدرشناسی از آن‌ها را وظیفه‌مان خود می‌دانیم.

تولیت آستان قدس رضوی بر ترویج فرهنگ رضوی در جامعه تاکید کرد و ادامه داد: کرامت و عزت مردم در مسئولیت‌های اجتماعی حفظ شود.

این مسئول با اشاره به اینکه خدمات اجتماعی باید در تراز آستان قدس باشد، گفت: سایه تاریک فقر را از سر خانه‌ها برداریم.

حجت‌الاسلام مروی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: امام رضا(ع) واسطه رضایت خداوند متعال از بندگان است و اگر می‌خواهیم خشنودی پروردگار را جلب کنیم، باید رضایت این امام همام را برای خودمان فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه خادمیاران رضوی می‌توانند محبت مردم نسبت به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) را افزایش دهند، بیان کرد: ائمه معصومین(ع) به محبت ما کمترین نیازی ندارند و این ما هستیم که راه سعادت و خوشبختی مان در محبت و علاقه به ائمه اطهار(ع) است.

تولیت آستان قدس رضوی اظهار کرد: ظرفیت‌ آستان قدس رضوی بسیار بالاست و نباید در حوزه خدمت به اقشار آسیب‌پذیر مشابه سایر نهادهای حمایتی عمل کند.

وی خواستار اطلاع‌رسانی شایسته خدمات اجتماعی آستان قدس به جامعه شد.

حجت‌الاسلام مروی تصریح کرد: دعوت مردم به صحنه‌های مختلف به‌ویژه مشارکت حداکثری در انتخابات از وظایف همه ما است چرا که وظیفه دینی و انقلابی ماست و نباید از فرد و جریان خاصی حمایت شود. 

وی گفت: جریان خادمیاری باید انقلابی باشد.

یک پاسخ به «اجتماع خادمیاران و یاوران رضوی مازندران در سالن هلال احمر ساری »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *