دسته‌ها
آرشیو فرهنگی مازندران

ویژه برنامه پیک انتظار در ۷ شهر استان مازندران

ویژه برنامه پیک انتظار به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران، ۱۴ تا ۱۷ اسفند به مناسبت نیمه شعبان در قالب تریلی نمایشی سیار در شهرهای: تنکابن، چالوس، آمل، بابل، پل سفید، ساری و بهشهر به اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری پرداخت.

عکاس(مجید برنتی) منبع: خزرنما

هم‎زمان با مناسبت‌های شعبان، ویژه برنامه پیک انتظار در مازندران برگزار شد که با استقبال پرشور کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها همراه شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران، به مناسبت اعیاد شعبانیه و به منظور ترویج فرهنگ مهدویت وگرامی‌داشت اعیاد و مناسبت‌های ماه شعبان کمیته کودک و نوجوان ستاد گرامی داشت مناسبت های شعبان با مسؤولیت این اداره کل برپا شد.

بر این اساس کانون پرورش فکری مازندران با همراهی سایر دستگاه ها با برگزاری ویژه برنامه های فرهنگی، هنری و ادبی از جمله نمایش عروسکی، مسابقه، جنگ شادی، اجرای سرود گروهی و … در قالب تریلی نمایشی با عنوان ” پیک انتظار” به اجرای ویژه برنامه‌های متنوع برای کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها در 7 شهر مازندران پرداخت.

این برنامه از 14 تا 17 اسفند 1401 در شهرهای: تنکابن، چالوس، آمل، بابل، پل سفید، ساری و بهشهر صورت گرفت و با استقبال چشمگیر بچه‌ها و خانواده‌ها و مسؤولین استانی و شهری همراه بود. هم‎زمان با اجرای این طرح، سایر مراکز فرهنگی هنری کانون مازندران با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری و ادبی در این ایام فعالیت داشتند.

گفتنی است: عضویت کمیته کودک و نوجوان مناسبت‌های شعبان را کانون پرورش فکری، استانداری مازندران، آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات، سپاه کربلای مازندران، بسیج دانش آموزی، صدا و سیما، نیروی انتظامی، بنیاد مهدویت، حوزه هنری، شهرداری‌های استان و حوزه هنری تشکیل داده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *