دسته‌ها
آرشیو خبری ساری مازندران

نشست خبری فرماندار ساری به مناسبت دهه فجر

نشست خبری نوبخت فرماندار مرکز استان با حضور اصحاب رسانه، خبرنگاران برگزار شد. ‎

عکاس(ارسالی) منبع: پایگاه اطلاعرسانی فرمانداری ساری

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری، محمدعلی نوبخت در نشست خبری با اصحاب رسانه بمناسبت ایام الله دهه فجر ضمن تبریک به مناسبت ایام چهل و چهارمین بهار پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره ۱۲۰۰ شهید شهرستان ساری گفت: حفظ سنگرِ نهضت امام خمینی(ره) در دهه پنجم و گام دوم نیازمند مدیرانِ استشهادی، ساده زیست و مردم دوست است.

مقام عالی دولت در شهرستان ساری با بیان اینکه در ایام الله دهه فجر ۲۲۰ پروژه افتتاح و ۴۳ پروژه کلنگ زنی خواهد شد افزود: در مجموع ۲۶۳ پروژه با اعتبار ۹۱۰ میلیارد تومان در ایام الله دهه فجر افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد که از این تعداد ۱۸۰ پروژه روستایی، ۵۷ پروژه شهری و ۲۶ پروژه در سطح شهرستان می باشد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه طریق اسلامی در مکتب امام خمینی(ره) بر پایه عدل علوی، نفی ظالم و توجه به مستضعفین استوار شده است افزود: شرط انقلابی ماندن و انقلابی بودن، فهم دقیق و عمیقِ ماهیت استکبار ستیزی، حمایت از مظلومان و تلاش در جهت خیر عمومی و آسایش و رفاه مردم است.

محمدعلی نوبخت در ادامه با بیان اینکه دولت خدمتگزار سیزدهم به اجرای عدالت در خدمات رسانی متعهد است و به مناطق شهری، روستایی و کم‌تر توسعه یافته به یک میزان توجه دارد، گفت: ۱۵ کمیته تخصصی با هدف برگزاری مطلوب ویژه برنامه‌های مربوط به چهل و چهارمین جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان ساری تشکیل شده است.

فرماندار شهرستان ساری در پایان افزود: جهت آسایش عمومی و آرامش روانی مردم به سمت تعیین و تکلیف ۴۰۰ پروژه نیمه کاره در شهرستان گام برداشتیم و در اولین اقدام نیز با استقرار دفتر کار فرماندار مرکز استان در محل میدان میوه و تره بار جدید شهر ساری در جهت این مهم برآمدیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *