دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

نشست خبری فرمانده سپاه کربلا بمناسبت دهه مبارک فجر

نشست خبری سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا به مناسبت دهه مبارک فجر با خبرنگاران استان مازندران برگزار شد.

عکاس(فرشید سگار) منبع پایگاه خبری بلاغ مازندران

 سردار سیاوش مسلمی در نشست خبری ستاد بزرگداشت ایام الله دهه  فجر بسیج و سپاه کربلا با اشاره به اینکه “ایران استوار، ۴۴ سال افتخار” به عنوان شعار محوری ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی سال ۱۴۰۱، اعلام شد، اظهار کرد: برنامه های سال جاری دهه فجر بر محوریت جهاد تبیین، امید آفرینی و نشاط اجتماعی و جهاد خدمات اجتماعی برنامه ریزی شده است.

وی با تاکید بر لزوم تتبین دستاوردهای انقلاب در برنامه دهه فجر، بیان کرد: دهه فجر، فرصت خوبی برای بیان تاریخ و دستاوردهای انقلاب، تبیین درست اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و نقش‌آفرینی امام راحل در این پیروزی است.

فرمانده سپاه کربلا یاد آور شد: این دهه، فرصت مناسبی است تا اقتدار نظام را به رخ جهان بکشیم که مقایسه پیشرفت های این نظام با انقلاب های هم عصر، می‌تواند جایگاه آن را به خوبی نشان دهد.

مسلمی از برگزاری ۶۰ عنوان با ۱۱ هزار و ۲۰۵ برنامه اجرایی در دهه فجر امسال توسط بسیج و سپاه کربلا خبر داد و گفت: دیدار با ۲ هزار و ۹۲۷ خانواده شهید و ۹۳۲ خانواده ایثارگر، ۴۲۸ بزرگداشت شهدا آبروی محله، هزار و ۲۴۵ مسابقه ورزشی، برپایی ۸۱ نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و فرهنگی و هنری، هزار و ۵۴۸ نشست بصیرتی و تبیینی، انتشار ۸۴۵ اثر تولیدات مرتبط با دهه فجر، برگزاری گشت رضویون و رزمایش های مختلف با بهره‌گیری از گردان مردم‌پایه، برگزاری کاروان سلام به آینده در مدارس منتخب، اعزام راهیان نور دانش آموزان، رزمایش گروه جهادی سلامت‌محور در مناطق محروم، برگزاری میز خدمت در مصلی‌های نماز جمعه و محفل انس با قرآن از مهم ترین برنامه های مهم در ایام دهه فجر است.

فرمانده سپاه کربلا از افتتاح حدود ۲۸۱ پروژه عمرانی و محرومیت زدایی با اعتبار ۱۶۵ میلیارد تومان در این ایام خبر و گفت: در ایام دهه فجر ۷۰ خانه محرومان افتتاح و ۶۰ مورد گلزار شهدا ساماندهی می‌شود.

این مسئول از افتتاح ۱۴۰ پروژه اشتغالزایی  در ایام الله دهه فجر خبر داد و افزود: به همت بسیج جامعه کارگری سپاه کربلا با هدف رفع موانع تولید رزمایشی هم برگزار خواهد شد.

مسلمی با اشاره به اینکه اعتکاف دهه هشتادی‌ها و دهه نودی‌ها نیز در دستور کار قرار دارد، گفت:هدف از اجرای برنامه‌های دهه فجر بصیرت افزایی است و باید در این ایام دستاورد‌های انقلاب برای مردم تببین شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *