دسته‌ها
آرشیو

مراسم فعال شدن دو طرح تولیدی در صنایع چوب و کاغذ مازندران

مراسم فعال شدن دو طرح تولیدی در صنایع چوب و کاغذ مازندران برگزار شد.

عکاس(دریافتی) منبع: خزرنما

مدیر عامل چوب و کاغذ مازندران در آئین افتتاح دو طرح اقتصادی در این واحد تولیدی خواستار توجه بیشتر دو دستگاه اجرایی به این واحد تولیدی شده که برخی به دلخواه این‌سخنان را علیه دولت سیزدهم قلمداد کردند.

امید نیک نژاد این مراسم، فعال شدن خط تولید کاغذ را در راستای شعارهای دولت سیزدهم و تاکیدات مقام معظم رهبری خوانده و خواستار تداوم حمایت از این تولیدات شده است.

وی قرارداد ۵هزار تنی با آموزش و پرورش را در راستای حمایت از تولید داخلی برشمرده اما خواستار پرداخت های مالی نیز شد. اصلاح تعرفه های انرژی و استفاده از کاغذ تولید داخل توسط دستگاه های پر مصرف نظیر وزارت فرهنگ‌و ارشاد اسلامی دیگر خواسته نیک نژاد بود که جزو وظایف مسول یک واحد تولید است.

آیا بیان نیازها و مشکلات یک واحد تولیدی مهم استان را باید به عنوان زیر سوال بردن شعارهای دولت سیزدهم برشمرد؟ به نظر می رسد رفتار برخی اصحاب رسانه با شعارهای حمایت از تولید آنان همخوانی ندارد زیرا سیاسی جلوه دادن نیازهای یک‌واحد تولیدی در فضای رسانه‌ای نتیجه ای جز به حاشیه رفتن خواسته های کارگران و تولیدکنندگان نیست.

چوب و کاغذ مازندران بیشتر از شیطنت رسانه ای به حمایت واقعی و صادقانه نیاز دارد. مشکلات مطرح شده از سوی مدیر عامل انقلابی این واحد تولیدی که یکی از حامیان دولت انقلابی سیزدهم نیز است، ارمغان دولت فعلی نیست اما تلاش های شبانه روزی دولتمردان در کشور و استان بر کسی پوشیده نیست و مردم استان مازندران‌به زودی شاهد اتفاقات بزرگتری در این واحد تولیدی خواهند بود.

روزهای خوبی در انتظار چوب و‌کاغذ مازندران است و‌ حمایت از آن در سطح معاون اول رئیس جمهور پیگیری می شود و مدیر عامل چوب و کاغذ نیز در سخنانش به مصوبات ملی در حمایتی این واحد تولیدی اشاره کرد و به آن واقف است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *