دسته‌ها
آرشیو

نشست خبری فرمانده سپاه کربلا مازندران به مناسبت هفته بسیج

نشست خبری هفته بزرگداشت بسیج با حضور سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا در سپاه استان برگزار و در این نشست رسانه ای، از پوستر پنجمین کنگره ۲۵۰ شهید دانشجو استان مازندران نیز رونمایی شد.

عکاس(خلیل دردانه) منبع: خزرنما

سیاوش مسلمی در نشست با خبرنگاران با تبریک هفته بسیج شعار این هفته را «بسیج خدمتگزار ملت ایران» اعلام کرد و گفت: بسیج از اقتدار و عظمت بالایی برخوردار است بطوریکه دشمنان از این قشر عظیم مردمی بیم دارند و این سخن بارها در سخنان مقام معظم رهبری نیز آمده است.

به گزارش ایلنا،وی با بیان اینکه بسیج قدرت نرم نظام جمهوری اسلامی ایران است، افزود: در فتنه‌های اخیر اگر بسیج در صحنه نبود شاید امنیت عمومی جامعه به خطر می‌افتاد.

فرمانده سپاه کربلای مازندران به گستردگی عظیم قشر بسیج در حوزه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: بسیج در عرصه دانش‌آموزی به عنوان آینده‌سازان انقلاب اسلامی می‌توانند نقش آفرین باشند.

وی به نقش بسیج در دفاع مقدس، جبهه‌های مقاومت و مقابله با حوادث طبیعی اشاره کرد و افزود: یکی از امتیازات این نیروی عظیم، مردمی بودن آن است و می‌تواند تضمین کننده پیروزی در فتنه باشد.

مسلمی به برنامه‌های هفته بسیج اشاره کرد و دیدار با ائمه جمعه، دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران، برپایی غرفه‌های فرهنگی و خدمات رسانی، برگزاری المپیاد ورزشی، گردهمایی بسیجیان با موضوع جهاد تبیین و همایش یاد یاران تحت عنوان «علمداران ولایت» از جمله برنامه‌های این هفته برشمرد.

وی افزود: افتتاح هم‌زمان طرح عمرانی محرومیت‌زدایی در شهرستان ساری، برپایی نمایشگاه نسل سلیمانی در حسینه عاشقان شهرستان قائم‌شهر، افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی همراه با عرضه محصولات در شهرستان جویبار از برنامه‌های این هفته محسوب می‌شود.

مسلمی افزود: در این هفته راهیان نور، راهیان بهشت و راهیان پیشرفت توسط دانشجویان و دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

وی، برگزاری یادواره کشوری شهدای رسانه‌ای استان با سخنرانی سردار نقدی، تجمع بزرگ دانشجویان استان در دانشگاه امام محمد باقر و یادواره شهدای رسانه را از دیگر عناوین برنامه‌های این هفته عنوان کرد.

مسلمی به اجتماع بزرگ بسیجیان در هفته بسیج اشاره کرد و گفت: برگزیدگان بسیجی سراسر کشور در این روز با مقام‌معظم رهبری دیدار می‌کنند.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه ۵۷ عنوان برنامه در هفته بسیج استان برگزار می‌شود شمار برنامه‌ها را ۱۱۰ هزار برنامه اعلام کرد.

مسلمی با بیان اینکه در این هفته به طور هم‌زمان از ۴۰۰ جانباز ۷۰ درصد به بالا دیدار می‌شود از برگزاری ۴۱۴ یادواره شهدا در استان مازندران خبر داد.

در این نشست از پوستر ۲۵۰ شهید دانشجویی استان مازندران رونمایی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *