دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

بازدید هیات تجاری قزاقستان از ظرفیت های اقتصادی مازندران

نشست تبادلات تجاری و اقتصادی ایران و قزاقستان با حضور کولژانوف کانات ژانبیر اولی معاون اول استان مانگیستائو قزاقستان و معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران در ساری برگزار شد و هیات تجاری و اقتصادی قزاقستان از ظرفیت های اقتصادی استان مازندران بازدید کردند.

عکاس(احسان فضلی اصانلو) منبع: خبرگزاری ایرنا

هیئت اقتصادی و دولتی استان منگستائو قزاقستان که از سفر خود را از شرقی ترین نقطه استان در شهرستان گلوگاه آغاز کرد، با بازدید از چند واحد تولیدی بخش کشاورزی و شیلاتی در شهرستان جویبار پایان داد.

این هیئت به سرپرستی معاون استاندار منگستائو و سرکنسول کشور قزاقستان و چند مدیر دولتی و بخش خصوصی این کشور در سفری دو روزه عصر امروز از پایانه صادراتی محصولات کشاورزی روماک گستر و پایانه صادرات محصولات شیلاتی و خاویاری قره برون و طرح ماهی در قفس لاریم شهرستان جویبار بازدید و با ظرفیت های تولیدی و صادراتی این واحدها آشنا و مذاکراتی با مدیران آن واحدها برای تبادلات همکاری فی مابین منعقد کردند.

این هیئت ظهر امروز در نشست چند جانبه با مدیران دولتی و خصوصی بخش کشاورزی و شیلاتی مازندران نیز در اتاق بازرگانی استان نشستی کاری برگزار کرد.

هیئت قزاقی صبح امروز در استانداری مازندران با حسن خیریانپور، معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری و مدیران دولتی و بخش خصوصی مازندران نیز دیدار جداگانه ای برقرار کردند.

بازدید از بندر امیرآباد و پایانه نفتی شمال در بهشهر و صنایع غذایی ساوانا گلوگاه در شب گذشته نیز از موارد بازدید این هیئت قزاقی بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *