



























































طبق سنوات گذشته ،همزمان با شب سوم ماه محرم ، مراسم عزاداری باحضور هیات های عزاداری، علامت کشی جوانان و قربانی نذورات در امامزاده شاهزاده حسین(ع) ساری برگزار شد.
عکاس(محسن هدایتی بنیادآباد) منبع: خزرنما
در این عزاداری “علی بابایی کارنامی” نماینده مردم ساری و میاندورود و رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس، “مهدی یونسی” استاندار مازندران، “مصطفی سوادکوهی” معاون سیاسی استاندار ، “بهروز اسکندرنیا” فرماندار مرکز استان ، “سید حسن احمدی” شهردار ساری و “مهدی عبوری” مدیرعامل هلدینگ اهداف حضور داشتند.
