دسته‌ها
آرشیو خبری ساری فرهنگی مازندران

عزاداری شب سوم ماه محرم در حسینیه شاهزاده حسین(ع) ساری

طبق سنوات گذشته ،همزمان با شب سوم ماه محرم ، مراسم عزاداری باحضور هیات های عزاداری، علامت کشی جوانان و قربانی نذورات در امامزاده شاهزاده حسین(ع) ساری برگزار شد.

عکاس(محسن هدایتی بنیادآباد) منبع: خزرنما

در این عزاداری “علی بابایی کارنامی” نماینده مردم ساری و میاندورود و رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس، “مهدی یونسی” استاندار مازندران، “مصطفی سوادکوهی” معاون سیاسی استاندار ، “بهروز اسکندرنیا” فرماندار مرکز استان ، “سید حسن احمدی” شهردار ساری و “مهدی عبوری” مدیرعامل هلدینگ اهداف حضور داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *