دسته‌ها
آرشیو خبری فرهنگی مازندران

یادواره ۲۰ شهید درویش‌خیل مرزون آباد بابل

یادواره ۲۰ شهید درویش‌خیل مرزون آباد بابل باسخنرانی آیت الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران برگزار شد.

عکاس(دریافتی) منبع:خزرنما

نماینده ولی فقیه در مازندران خواستار هدایت ارزش‌ها به درون متن خانواده، فضای مجازی و واقعی شد و تاکید کرد: چنانچه این ارزش‌ها هدایت نشوند فایده‌ای ندارد، باید زندگی به سبک قرآنی و شهدایی شود.

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در یادواره ۲۰ شهید درویش‌خیل مرزون آباد بابل، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، جانبازان و آزادگان سرفراز، اظهار کرد: باید ارزش‌ها و ارزش‌گذری‌ها را در متن زندگی، خانواده‌ها، کوچه خیابان‌ها، کسب و کار، ادارات و نهادها آورد.

وی افزود: چنانچه ارزش‌گذاری‌ها در خانواده‌ها تبدیل به نماز اول وقت، امر به معروف و نهی از منکر، حلال‌خوری، نبودن خشم و خشونت، ضرب و جهر، پیام‌ها و دستورهای خوب شود و فضای مجازی را پاک‌سازی و بهینه‌سازی کنیم بسیاری از مشکلات ما حل خواهد شد.

آیت الله محمدی لائینی با بیان اینکه اگر ارزش‌ها را در مجالس شهدا بیاوریم خوب است، خاطرنشان کرد: اما اگر در زندگی نیاید فایده‌ای ندارد، مسئولیت ما سنگین‌تر می‌شود، می‌گویند اگر مقید هستید چرا برخی در کوچه و خیابان حجاب را رعایت نمی‌کنند؟

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر اینکه باید زندگی به سبک قرآنی و شهدایی شود، عنوان کرد: باید اسامی انتخاب شده برای فرزندان اسامی اهل بیتی و شهدایی باشد، این یکی از حقوقی است که والدین دارند.

این مسئول در پایان گفت: خداوند ریشه صهیونیست‌ها را از میان بردارد، خانواده‌های دین‌گرا و دین‌خواه را بیشتر کند و کسانی که از نظر دینی ضعیف هستند را بیشتر هدایت کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *