دسته‌ها
آرشیو فرهنگی

یادواره سرداران و ۸۰۰ شهید شهرستان بهشهر

یادواره سرداران و ۸۰۰ شهید شهرستان بهشهر و با محوریت شهید اهل قلم آیت الله هاشمی نژاد و هشتمین سالگرد آیت الله سیدصابر جباری امام‌جمعه فقید بهشهر و بزرگداشت شهادت شهید مدافع امنیت آرمان علی وردی با سخنرانی “اسماعیل کوثری” عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در مصلای آیت الله جباری بهشهر برگزار شد.

عکاس(دریافتی) منبع: خزرنما

اسماعیل کوثری، در یادواره سرداران و ۸۰۰ شهید شهرستان بهشهر و با محوریت شهید اهل قلم آیت الله هاشمی نژاد و هشتمین سالگردآیت الله سیدصابر جباری امام‌جمعه فقید بهشهر و بزرگداشت شهادت شهید مدافع امنیت آرمان علی وردی در مصلای بزرگ آیت الله جباری بهشهر اظهار کرد: شهدای ما با صداقت، اخلاص و ایثار برای رضای خدا گام در این راه نهادند و در صحنه حماسه آفریدند.

به گزارش فارس ،وی افزود: حماسه آفرینی رزمندگان و شهدای ما در طول هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و امنیت موجب شگفتی جهانیان شد و همین امر دشمن را عصبانی تر از گذشته کرده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: امروز ایران اسلامی بالنده تر از هر زمان دیگری در عرصه های بین المللی و جهانی می درخشد و دشمن در برابر قدرت ایران اسلامی خوار و ذلیل است.

کوثری افزود: دشمنان اسلام و استکبار در حالی خود را ابرقدرت می دانند که در برابر ایران اسلامی و قدرت این انقلاب پست و ذلیل هستند و اینگونه می خواهند دنیا را اداره و نظم جهانی ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه در طول جنگ هیچ گاه ایران شروع کننده جنگ نبوده و تنها دفاع کرده است، یادآور شد: دشمن هر زمان در هر نقطه ای حرکتی انجام داد، ما ایستادگی کردیم و اکنون هم‌ محکم و استوار ایستاده ایم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: ما در تمام حملات دشمن مستحکم و مقاوم هستیم و اجازه نمی دهیم دشمنی بر ما چیره شود.

کوثری اظهار کرد: انقلاب اسلامی ما و نظام جمهوری اسلامی ایران دارای نعمت بزرگ ولایت است دشمن از این ولایت و ولایت‌مداری ما عصبانی و خشمگین است و ما همچنان با ولایت‌مداری خود دشمن را عصبانی تر کرده و بر این باوریم که دشمن همواره دشمن است و هیچ گاه تابع دشمن نخواهیم شد.

وی با بیان اینکه مطالبه گری حق مردم است، افزود: مردم می توانند حرف ها و اعتراضات خود را در قالب آنچه قانون تبیین کرده است، بزنند و مطالبه گری کنند، اما با اغتشاشات مخالف ایم و می بینیم‌که برخی از این ناآرامی ها و اغتشاشات موجب شد که شهدایی را تقدیم امنیت کشور کنیم که شهید علی وردی ها از این دست شهدایی هستند که تقدیم امنیت کشور شدند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نظام، اعمال خلاف قانون را بر نمی تابد و با اغتشاشگران که در پی آشوب هستند برخورد می کند، اما صف عامه مردم از اغتشاشگران جداست و جوانان ما نباید سوار بر موج اغتشاشات شده و فریب رسانه ای دشمن را بخورند و باید با حفظ امنیت و جدا کردن خود از صف اغتشاشگران، اعتراضات خود را از طریق قانونی که تبیین شده اعلام کنند.

کوثری گفت: امنیت برای ما در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مهم است و همه ما باید برای ایجاد و افزایش امنیت کشورمان تلاش کنیم و با دوری از فریب رسانه‌ای دشمن با ولایت مداری در مسیر ولایت ثابت قدم باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *