دسته‌ها
آرشیو

گردهمایی کنشگران جهاد تبیین در ساری

گردهمایی کنشگران عرصه جهاد تبیین باحضور حجت الاسلام محمدحسین راجی نویسنده کتاب “صعود چهل ساله” در سالن غدیر سپاه کربلای مازندران برگزار شد.

عکاس(سید جلال شکوهی) منبع: خزرنما

به گزارش مهر، حجت الاسلام محمدحسین راجی در گردهمایی کنشگران عرصه جهاد تبیین با بیان اینکه هدف امروز دشمنان ناکارآمد جلوه دادن جمهوری اسلامی ایران است، گفت: پژوهش در زمینه مختلف می‌تواند موجب افزایش سواد شود که داشتن شجاعت و مطالعه عمیق پیرامون انقلاب اسلامی دو ابزار اصلی در بحث جهاد تبیین است.

وی افزود: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب جهاد تبیین یک فریضه قطعی و فوری است و باید بدانیم جهاد تبیین امری عظیم و سخت است زیرا وقتی ایشان فرمودند جهاد تبیین فریضه فوری است و باید ببینیم مقام معظم رهبری چه چیزی را تبیین کردند.

راجی ادامه داد: طبق فرموده مقام معظم رهبری اصول مبانی که مورد هجمه دشمن قرار گرفت و سایر اموری که دشمن در حال تحریف کردن آن است مورد توجه قرار گیرد.

این سخنران بیان کرد: ّطبق فرموده مقام معظم رهبری کار امروز دشمن بزک کردن پهلوی است و برای مقابله با بزک کردن پهلوی، جهاد تبیین نیاز است و متأسفانه دراین امپراطوری رسانه‌ای هیچ خبری از دستاورد انقلاب نیست درحالی که بیان دستاوردها جهاد تبیین است.

وی گفت: دشمن تلاش دارد بیان کند ریشه مشکلات گفتمان انقلاب است اما باید بدانیم ریشه مشکلات رویگردانی از آرمان‌های نظام و انقلاب است.

نویسنده کتاب صعود چهل ساله تصریح کرد: تمام شبهات مردم در زمینه کارآمدی و یا ناکارآمدی نظام است که کنشگران و فرهیختگان بسیجی با تشکیل تیم‌های مختلف گره‌های ذهنی را باز و از نظام دفاع کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *