دسته‌ها
آرشیو خبری گلستان

گردهمایی دانشجویان و نخبگان بسیجی در گلستان

با حضور سردار نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه دانشجویان و نخبگان بسیجی در گلستان گردهم آمدند.

عکاس(علی خلیلی) منبع: پایگاه خبری گلستان ما

سردار علی ملک شاهکویی در جمع دانشجویان و نخبگان بسیجی گلستان که در دانشگاه علوم کشاورزی گرگان با حضور سردار نقدی معاون هماهنگ‌کننده سپاه در حال برگزاری است، اظهار کرد: امروز نقش سپاه و بسیج در محرومیت زدایی استان گلستان تعیین‌کننده و اثرگذار است.

به گزارش مهر،فرمانده سپاه نینوا با اشاره به اینکه اگر نگاه نخبگان بسیجی نبود امروز شاهد پیشرفت‌های خوبی در استان نبودیم، افزود: بسیج همواره نشان داده است که برای حل مشکلات استان پای‌کار است و کارنامه خوبی در این زمینه دارد.

ملک شاهکویی حضور قرارگاه خاتم برای کمک به اجرای پروژه‌های مهم بر زمین‌مانده را نتیجه جمع‌بندی نخبگان دانست و اظهار کرد: اگر تلاش و حضور قرارگاه خاتم در استان نبود شاهد نجات خلیج گرگان نبودیم.

فرمانده سپاه نینوا گفت: در کمتر از دو سال اتفاقات بسیار خوبی برای خلیج گرگان رخ داده است که این نتیجه می‌تواند امید بخش باشد.

وی افزود: انجام پروژه زهکشی یکی دیگر از کارهای مهم بود که در استان انجام شد چرا که زمین‌های استان دیم هستند و اگر این پروژه عملیاتی نمی‌شد ما در تناژ گندم با افزایش مواجه نمی‌شدیم.

وی در پایان از دستگاه‌های اجرایی و استاندار گلستان قدردانی کرد و اظهار کرد: برای اینکه بتوانیم مشکلات مردم را برطرف کنیم از امروز تا هر زمانی که نیاز باشد در میدان حاضر خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *