دسته‌ها
آرشیو خبری ساری مازندران

 کلنگ زنی احداث پروژه ۴٨۶ واحدی نهضت ملی مسکن در ساری

 آئین کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی پروژه ۴۸۶ واحدی طرح نهضت ملی مسکن در گله‌دون ساری با حضور سیدمحمود حسینی پور استاندار مازندران، مهدی مسکنی معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، زارعی و بابایی کارنامی نمایندگان مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی، علی دیوسالار مدیرکل راه و شهرسازی مازندران، محمدعلی نوبخت فرماندار مرکز استان،شهردار ساری و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استانی و شهرستانی برگزار شد.

عکاس(خلیل دردانه) منبع: خزرنما

سید محمود حسینی پور استاندار مازندران در مراسم کلنگ زنی پروژه 486 واحدی مسکن ملی در ساری با بیان این که برخی اراضی در اختیار دولتی است و باید آن را در اختیار مردم قرار دهیم، گفت: سیاست بلند مرتبه سازی را با توجه به محدودیت زمین در استان دنبال می‌کنیم.
وی با اظهار اینکه مصوباتی برای بلند مرتبه سازی در استان تهیه شده است، گفت: همه انبوه سازان و بخش خصوصی اراده دارند تا مشکل مسکن افراد محروم را برطرف کنند.
استاندار مازندران با اشاره به اهمیت جوانی جمعیت گفت: باید برای مسکن استان دارای 10 میلیون جمعیت برنامه‌ریزی کنیم و سیاستگذاری‌ها باید در این سمت باشد تا بتوانیم این مسئله را حل کنیم.
حسینی پور با اظهار اینکه سرعت اجرای پروژه‌های مسکن ملی طی 6 ماه گذشته در استان رشد یافته است، گفت: هرچند در این بخش عقب ماندگی داریم اما پیگیر هستیم تا این پروژه با قوت دنبال شود.
استاندار مازندران نقش شهرداری‌ها را در اجرای پروژه‌های مسکن ملی مهم خواند و گفت: شهرداری‌ها در نهضت ملی مسکن نقش مهمی دارند و باید هرچه سریع‌تر بافت‌های فرسوده را آباد کنیم زیرا بروز بلایای طبیعی و حوادث امنیت خانواده‌ها را به مخاطره خواهد انداخت.
استاندار مازندران به طرح مسکن روستایی اشاره کرد و گفت: قرار است در هر روستا حداقل 5 مسکن ملی احداث شود و نیازمند همراهی دهیاران و شوراهای استان هستیم تا بتوانیم نیازمندی‌های مردم را پاسخ دهیم.
سهمیه مازندران در اجرای پروژه مسکن ملی طی چهار سال 138 هزار واحد است.

یک پاسخ به « کلنگ زنی احداث پروژه ۴٨۶ واحدی نهضت ملی مسکن در ساری»

سلام درد مستجری درد سختیه امید سال‌های ما امسال محیا شد به امید زودتر درست شدن مسکن خدا حافظ مستجری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *