دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

“کاکویی” پیروز مجمع انتخابات هیات گلف استان مازندران

مجمع انتخابات هیات گلف مازندران با حضور “علی رجبی” مدیرکل ورزش و جوانان مازندران و “فریده شجاعی” نائب رئیس فدراسیون گلف، برگزار و “مجتبی کاکویی” با ۱۵ رای از ۱۶ رای بعنوان رئیس گلف استان مازندران انتخاب شد.کاکویی پیش از این رئیس هیات گلف شهرستان قائمشهر بود.

عکاس(جعفر جعفری) منبع:روابط عمومی ورزش و جوانان مازندران

علی رجبی مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران در مجمع انتخابات هیات گلف با تقدیر و تشکر از حضور مسئولان فدراسیون و فعالان رشته ورزشی گلف در مازندران بیان داشت؛ باید برای توسعه این رشته در استان مازندران از قابلیت ها و ظرفیت های همه استفاده شود و ما نیز برای کمک به این رشته آمادگی داریم .

وی تاکید کرد؛ رئیس هیات با طرح های جدید و خلاقانه این رشته ورزشی را به خوبی معرفی کند تا افراد علاقه مند جذب این رشته شوند.

رجبی با تشکر از دلیری معاون امور ورزش و سرپرست سابق هیات گلف بیان کرد ؛ مازندران استانی است که طی یک سال ۳۶۴ مدال کسب می کند و رویداد مهمی چون المپیک را پیش رو دارد، لذا با توجه به گستردگی کار در ورزش استان همه ی ما باید تلاش بیشتری را برای اعتلای ورزش مازندران داشته باشیم .

مازندرانی استانی که بانوان همپای مردان برای ورزش افتخارآفرینی می کنند

فریده شجاعی نائب رئیس فدراسیون گلف نیز در این مجمع با تبریک به کاندیدای منتخب و تشکر از مدیرکل و معاون اداره کل بعنوان سرپرست سابق هیات گفت : خوشحالیم در استان مازندران بانوان نیز همپای آقایان در ورزش افتخارات زیادی کسب کردند و سهم بالایی در موقیت ها و افتخارات ملی دارند.

وی افزود؛ این استان پتانسیل بالایی دارد و مستعد برای ساخت بهترین زمین گلف است و امیدوارم با حمایت اداره کل ورزش و جوانان و شخص دکتر رجبی بهترین زمین گلف برای مازندران احداث شود.

شجاعی بیان داشت ؛ اداره کل ورزش و جوانان و فدراسیون گلف در کنار رئیس جدید هیات هستند تا به اهداف توسعه ای دست یابند.

گفتنی است ؛ در پایان این مجمع با حضور مسئولان از حسین دلیری سرپرست سابق هیات گلف تجلیل بعمل آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *