دسته‌ها
آرشیو خبری ساری مازندران

کاشت ۴۰۰ اصله نهال در شهرک صنعتی شماره یک ساری

۴۰۰ اصله نهال در شهرک صنعتی شماره ۱ مصطفی خمینی ساری و ۶۵۰۰ اصله نهال در شهرکهای صنعتی کل استان مازندران به همت سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا ، شرکت شهرکهای صنعتی استان مازندران و اداره کل کار ، تعاون و رفاه اجتماعی استان مازندران کاشته شد.

عکاس(دریافتی) منبع: خزرنما

در این مراسم که با حضور مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان مازندران برگزارشد، حسینیان مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان مازندران طی سخنانی ضمن گرامیداشت روز درختکاری و تقدیر از زحمات کارگران زحمتکش، به بیان اهمیت و قداست درختکاری از دیدگاه دین مبین اسلام و بیانات‌و‌سیره‌عملی‌حضرات معصومین(ع)پرداخت.

حسینیان تلاش در جهت توسعه فضای سبز و درختکاری را امری مقدس و از برنامه های جدی سازمان عنوان کرد و گفت: درختکاری و توجه به گسترش فضای سبز در کنار رشد تولید مستمر و پایدار علاوه بر ایجاد لطافت و زیبایی محیط کار، موجب ایجاد شور و نشاط در کارگران، کاهش آسیبها و تبعات ناشی از صنعت و ارتقاء سلامت محیط زیست میشود.

در ادامه حسینیان با تشکر از اقدامات همه عزیزان در راستای گسترش فضای سبز، با استناد به بیانی از مقام معظم رهبری که فرمودند«فرهنگ منابع طبیعی باید به معارف عمومی تبدیل شود» بیان داشت: منابع طبیعی یک زنجیره به هم پیوسته است که خلاء در یک منطقه باعث تبعاتی در مناطق دیگر می شود، لذا حفظ و حراست از منابع طبیعی وجلوگیری از آسیب به آن باید به فرهنگ عمومی تبدیل شود.

💢 در ادامه نیز کارگران زحمتکش برای غرس نهال با ذکر صلوات یاد و نام شهدای جامعه کارگری و کارفرمایی را گرامی داشتند و به نیت ۱۱۱۸ شهید این جامعه بزرگ غرس شد.

این خبر می افزاید: کاشت ۶۵۰۰ اصله نهال در مراکز صنعتی و تولیدی استان مازندران در این برنامه کاشته شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *