دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

چهارمین همایش سالانه (همدلی) جمعیت مطالبه گری رشد در چالوس

چهارمین همایش سالانه (همدلی) جمعیت مطالبه‌گری رشد باحضور نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مازندران در چالوس برگزار شد.

عکاس(دریافتی) منبع: خزرنما

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در چهارمین همایش سالانه (همدلی) جمعیت مطالبه‌گری رشد در چالوس، اظهار کرد: بالاتر از مطالبات همه شما مطالبات خداست که فرمودند زمین را بسازید و آباد کنید، عمران، آبادانی، رشد و پیشرفت مطالبه خود خداست.

وی افزود: خداوند از ما خواسته هم زندگی دنیا و هم زندگی آخرت را بسازیم، مولود این ماه امام مجتبی (ع) فرمودند برای دنیا طوری کار کنید گویی همیشه می‌خواهید اینجا بمانید و برای ساخت آخرت طوری زندگی کنید که هر لحظه آماده مرگ و مادی باشید.

آیت الله محمدی لائینی گفت: اگر فقط به مطالبات مادی دنیایی بپردازید و آخرت را خراب کنید تفکری سکولار بوده و غلط است، اینکه فقط بگوئیم آخرت و دنیا را رها کنیم غلط است، نگاه باید همه جانبه باشد، اینجا را بسازیم و آنجا را بسازیم منافاتی ندارد، عده ای خسر الدنیا و الاخرت هستند، در حالی که باید به هر دو بعد توجه کرد.

نماینده خبرگان رهبری گفت: این همایش باید در همه شهرستان‌ها برگزار و مطالبه‌گری صورت بگیرد، البته مطالبه رهبری هم همچون مبارزه با فساد باید از مسئولان اخذ شود که در رابطه با سیاست‌ها، توصیه و فرمود‌ه‌های رهبری همچون اقتصاد دریامحور، اقتصاد و موارد دیگر چه کردید؟

ایشان تاکید کرد: به برنامه توسعه عمرانی هفتم توجه شود، مقام معظم رهبری فرمودند معدل عملیاتی شدن شش برنامه توسعه قبلی ۳۵درصد، برنامه هفتم را همه باید توجه کنند که اگر توسعه پیدا کند کل کشور و استان مازندران رشد می‌کند، عنایات امام زمان (عج) باشد همه چیز درست می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *