دسته‌ها
آرشیو خبری گلستان

چهارمین نشست خبری “علی‌محمد زنگانه ” استاندار گلستان

چهارمین نشست خبری علی‌محمد زنگانه “استاندار گلستان” با اصحاب رسانه استان برگزار شد.

عکاس( رامین بشرویه) منبع: خبرگزاری ایسنا

استاندار گلستان با اشاره به ضرورت تدوین برنامه های راهبردی و عملیاتی بر اساس نظام‌مسائل در حوزه‌های مختلف، گفت: همکاری با مدیری که بدون برنامه و راهبرد حرکت کند را ادامه نمی دهیم.

دکتر علی محمد زنگانه امروز چهارم دی ماه و در گفت و گو با خبرنگاران و اهالی رسانه استان گلستان با اشاره به اینکه عملکرد اجرایی مدیران دولت در استان را در یک سال گذشته باید متناسب با تخصیص بودجه ارزیابی کرد، افزود: در بسیاری از پروژه ها نسبت به تخصیص بودجه جلوتریم که به طور مثال در همین احیای خلیج گرگان، پروژه با حدود ۲۶ درصد تخصیص اعتبار دارای ۴۴ درصد پیشرفت اجرایی است.

وی با بیان اینکه برنامه محوری در دولت سیزدهم و در استان گلستان اصل اول مدیریت است، اظهار کرد: بدون تعارف تکرار می کنم هر مدیرکل و فرمانداری که فاقد برنامه عملیاتی و راهبردی بوده و دچار روزمره گی شود را بلافاصله برکنار خواهیم کرد.

استاندار گلستان با تاکید بر اینکه شفافیت شعار ما در مدیریت استان بوده است، خاطرنشان کرد: به جرات می گویم که در مدیریت استان گلستان هیچ برنامه، پروژه، اعطای تسهیلات، قرارداد و مصوبه محرمانه ای نداریم و با راه اندازی سامانه شفافیت مردم به همه امور استانداری و ادارات آگاه خواهند بود.

زنگانه رشد هشت درصدی را یک هدف گذاری دقیق و قابل تحفق دانست و تاکید کرد: برای نخستین بار اعطای تسهیلات ارزان قیمت در تبصره ۱۶، ۱۸، رونق تولید، اشتغال پایدار و جهش تولید را در اختیار فرمانداران و کمیته های برنامه ریزی شهرستانها قرار دادیم تا بتوانند با شناخت دقیق و نظارت کامل به جامعه هدف واقعی کمک کنند.

وی با بیان اینکه تحول در حوزه ارتباطات خارجی را از همان ابتدای پذیرش مسئولیت مورد تاکید قرار دادم، اضافه کرد: برای نخستین بار شورای روابط خارجی را در استان گلستان تشکیل داده و زمینه افزایش کم سابقه  سفرها و مبادلات تجاری با آسیای میانه را فراهم کردیم.

استاندار گلستان بر برچیده شدن گلوگاههای رانت و فساد در استان به کمک مردم، رسانه ها و نخبگان خبر داد و گفت: همه باید کمک کنیم تا با قدرت و شفافیت در برابر برخی ویژه خواری ها از جمله دریافت تسهیلات از چندین مرجع بایستیم که راه اندازی سامانه واحد دریافت تسهیلات در استان یکی از همین راهکارهاست که در همین ماههای اخیر محقق شده‌است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *