دسته‌ها
آرشیو مازندران ورزشی

چهارمین فستیوال هنرهای رزمی در ساحل سیترای نوشهر

چهارمین دوره جشنواره هنرهای رزمی ساحلی یادواره گنگره بزرگداشت شهدای مازندران با معرفی ورزشکاران برتر رشته های مختلف در ساحل سیترای نوشهر پایان یافت.

عکاس(غلامرضا شمس ناتری) منبع:خزرنما

رییس هیات های ورزش های رزمی نوشهر و مسئول برگزاری این جشنواره ضمن اشاره به اینکه،چهارمین دوره جشنواره هنرهای رزمی ساحلی یادواره گنگره بزرگداشت شهدای مازندران با معرفی ورزشکاران برتر رشته های مختلف در ساحل سیترای نوشهر پایان یافت، خاطرنشان کرد:۲۰۰ ورزشکار رده های مختلف سنتی “کیک بوکسینگ، موتای، پاهویوت و هنرهای ترکیبی” در این جشنواره رزمی شرکت داشتند.

به گزارش روابط عمومی هیات انجمن های ورزش های رزمی استان مازندران، علیرضا بالی با بیان این که این رویداد ورزشی به مناسبت بزرگداشت هفته تربیت بدنی به میزبانی نوشهر برگزار شد، اظهارداشت:به نفرات برتر رشته های یادشده در این جشنواره رزمی ساحلی جوایزی اهدا شد.

وی، رونمایی رینگ بوکس هیات ورزشهای رزمی نوشهر را از برنامه های جنبی این جشنواره یکروزه اعلام و هزینه بهره برداری آن را که با حضور مسوولان استانی و شهرستانی برگزار شد سه میلیارد ریال اعتبار اعلام کرد.

بر اساس آمار موجود از حدود ۱۰۰ سبک ورزش های رزمی فعال در کشور، ۵۰ سبک آن در مازندران فعال است و علاقمندان به این سبک ها به انجام تمرین و مسابقه در آن می پردازند.

در زمان حاضر بابل، قائمشهر، آمل و شهرهای غرب مازندران، فعال ترین شهرستان های مازندران در رشته ورزش های رزمی هستند.

هم اکنون در استان مازندران ۱۷۰ هزار ورزشکار به صورت سازماندهی با پوشش بیمه ورزشی فعالیت دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *