دسته‌ها
آرشیو ورزشی

پیروزی تیم فوتبال نساجی مازندران مقابل نفت مسجد سلیمان

 نساجی مازندران با چهارگل توانست نفت مسجد سلیمان را در ورزشگاه شهید وطنی از پیش رو بردارد.

عکاس(ارسالی) منبع: پایگاه خبری بلاغ مازندران

در این دیدار ایوب کلانتری، حامد شیری، زامهران، محمد شریفی توانستند دروازه نفت مسجد سلیمان را در ورزشگاه خالی از تماشاگر وطنی باز کنند.

سرپرست نساجی: به رتبه‌های بالای جدول نگاه می‌کنیم

اسماعیل اسماعیلی در گفت‌وگو با فارس، درباره برتری چهار بر صفر تیم فوتبال نساجی مقابل نفت مسجد سلیمان در هفته هفتم لیگ برتر، اظهار داشت: بازی عالی‌ انجام دادیم و نتیجه بسیار خوبی هم کسب کردیم‌‌. زحمات حمید مطهری، بازیکنان و کادرفنی به ثمر نشست. البته در نیمه اول پس از به ثمر رساندن گل، یک تا دو موقعیت رانزدیم و در نیمه دوم هم فرصت‌هایی را از دست دادیم. 

وی افزود: نفت مسجد سلیمان هم از لحاظ فنی تیم خوبی بود و مقابل ما هم بد بازی نکرد. تیم ما در این چند هفته فقط مقابل استقلال بد بود. در آن مسابقه دو گل را خودمان تقدیم حریف کردیم اما در سایر دیدارها عملکرد خوبی داشتیم. بازی با نفت هم برای ما ویژه بود. دست‌کم توپ‌های‌مان به هدف نشست.

سرپرست تیم نساجی درخصوص مردود شدن یک گل سالم این تیم برابر نفت، گفت: قبل از به ثمر رسیدن گل دوم ما، کمک داور یک گل سالم صد در صد سالم را آفساید اعلام کرد اما خدا را شکر پس از آن اتفاق روند بازی به شکلی شد که توانستیم سه گل دیگر بزنیم و این اشتباه تاثیری در نتیجه نداشت.

اسماعیلی درخصوص ادامه تمرینات نساجی در مازندران تا زمان دیدار با ذوب آهن، گفت: تیم ما این هفته در سالاردره تمرینات خود را پیگیری می‌کند زیرا فاصله کمی بین بازی با نفت مسجد سلیمان و ذوب آهن داشتیم.

وی درخصوص بهتر شدن وضعیت زمین شهید وطنی نسبت به هفته های قبل، توضیح داد: خدا را شکر زمین نسبت به قبل خیلی بهتر شده هرچند هنوز مشکلاتی دارد.

سرپرست تیم نساجی در خصوص اینکه آیا امسال هم به دنبال کسب سهمیه آسیا هستند، عنوان کرد: باید واقعیت را در نظر بگیریم. خیلی به این موضوع فکر نمی‌کنیم اما سال گذشته هم نشان دادیم کسب سهمیه آسیا دور از دسترس نیست. البته نمی‌توانیم با برخی تیم‌هایی که خوب هزینه کرده اند مقابله کنیم. نساجی یک باشگاه خصوصی است که محدودیت هایی دارد اما این موضوع به این معنی نیست که به بالای جدول نگاه نکنیم. کیفیت بازیکنان‌مان هم به حدی است که بتوانیم رتبه خوبی به دست بیاوریم یا حتی مانند سال گذشته سهمیه بگیریم.

اسماعیلی درمورد وضعیت رضا جعفری و مهدی نظری که هفته گذشته با تصمیم حمید مطهری از تمرینات نساجی کنار گذاشته شدند، عنوان کرد: موضوع مربوط به این دو بازیکن یک اتفاق درون خانوادگی بود و به همین دلیل سرمربی ما تشخیص داد مقابل نفت مسجد سلیمان نباشند. البته پس از عذرخواهی کردن از امروز در تمرینات شرکت کردند.  نظم و انضباط در هر تیمی یک اولویت است و همه بچه‌ها این موضوع را درک می‌کنند‌. آنها اشتباه کردند و ما هم به عنوان یک معلم باید چیزهایی به بچه‌ها یاد بدهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *