دسته‌ها
آرشیو گرگان گلستان ورزشی

پیروزی تیم بسکتبال شهرداری گرگان مقابل الریاضی لبنان

دیدار تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الریاضی لبنان در اولین بازی دوربرگشت سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا، در سالن بسکتبال ورزشگاه آزادی تهران برگزار و با برتری ۷۵ بر۶۱ شهرداری گرگان به پایان رسید.

عکاس(علیرضا معصومی) منبع: خبرگزاری ایسنا

شهرداری گرگان در نخستین بازی خود از دور برگشت سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا، الریاضی لبنان را شکست داد.

به گزارش ایسنا، تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین بازی خود از دور برگشت رقابت‌های سوپر لیگ غرب آسیا، امروز (چهارشنبه) ۲۸ دی ۱۴۰۱ با نتیجه ۶۲ – ۷۵ مقابل الریاضی گرگان به پیروزی دست یافت تا باخت دور رفت مقابل این حریف را جبران کند.

ترکیب شهرداری گرگان:

محمد جمشیدی، سجاد پذیرفته، پری پتی، بهنام یخچالی و آنتاناس اودراس

ترکیب الریاضی لبنان:

عاطر ماجوک، امیر سعود، کریم زینون، علی منصور و اسماعیل عبدل منیم

* نیمه اول: ۳۵ – ۲۶ شهرداری گرگان

با شروع بازی شاگردان مهران حاتمی در میان تشویق هواداران خود نبض بازی را در اختیار گرفتند تا با درخشش پذیرفته، پری پتی و یخچالی کوارتهای اول و دوم را ۱۶-۱۲ و ۱۹-۱۴ با پیروزی پشت سر بگذارند.

تشویق شدید گرگانی‌ها از نکات قابل توجه این نیمه بود که حتی در میان دو نیمه و وقتی که تیم‌ها در رختکن بودند هم ادامه داشت.

* نیمه دوم:

در این نیمه اما با حضور «اراکجی» در زمین، روند امتیاز گیری الریاضی بهتر شد و آن‌ها با برتری ۲۰-۲۲ در کوارتر سوم، اختلاف را به ۷ امتیاز کاهش دادند تا بازی ۵۵ – ۴۸ به سود شهرداری گرگان پیگیری شود. در کوارتر چهارم اما شهرداری گرگان بود که ۲۰-۱۴ پیروز شد تا در مجموع ۷۵ – ۶۲ برنده بازی شود.

در این نیمه تشویق هواداران گرگانی شدت گرفت تا بد اخلاقی‌های تماشاگران لبنانی در بازی رفت به میزبانی بیروت را تلافی کنند. هواداران گرگانی به شدت بازیکنان الریاضی را تحت فشار قرار داده بودند.

گرگانی‌ها «وائل اراکجی» را که در بازی قبل با بازیکنان گرگان درگیری داشت، به شدت هو می‌کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *